hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Kompetencia Menedzsment

A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.

Főbb jellemzők:

  • megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
  • napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
  • feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
  • integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések