B2B CRM
A B2B CRM-modul azzal a céllal jött létre, hogy üzleti tevékenységei középpontjába az ügyfelek kerüljenek. Ez pedig nemcsak az értékesítésre, hanem a szállítási folyamatokra, a projektekre és az állandó támogatásra is kiterjed. A modult leginkább a B2B cégeknek fejlesztettük ki, akik közvetett vagy többcsatornás értékesítést folytatnak. A cél igen egyszerű: hogy hatékonyabbá tegye üzleti tevékenységeit az azonnali együttműködéssel, melyet egy többcsatornás hálón keresztül valósít meg.
Leadmenedzsment
Az új B2B CRM-ünk segít, hogy könnyebben és hatékonyabban kezelje a vállalkozása iránt érdeklődőket (továbbiakban: lead). Bármelyik lead útját a kezdetektől nyomon követheti, világos képet kapva vásárlási tevékenységeiről.
Leadkezelő
A leadek gyors és felkészült nyomon követése minden sikeres üzleti tevékenység alapja. Egy digitális közeg általában nagyszámú, többé-kevésbé releváns leadet generál. A leadkezelő segít az értékesítési csapatának vagy a partnerhálózatának felosztani, szétosztani és priorizálni ezeket a leadeket.
Az üzleti lehetőségek és értékesítési csatornák kezelése
A B2B CRM-ünk kezeli lehetőségeit, hogy összeköttetésben legyen az eladások lebonyolításához szükséges emberekkel és információkkal. Bárhonnan. Így nyomon követheti az ehhez kapcsolódó, folyamatban lévő történéseket, és értesítéseket kaphat, ha be kell avatkoznia. Sablonok segítségével könnyedén küldhet emaileket.
Partnermenedzsment
A B2B CRM-modul komplex képet ad a partnereiről, hogy nyomon követhesse legfontosabb ügyfeleit és részletes haladásukat. Alakítson ki egy globális partnerhálót, hogy gyorsabban és hatékonyabban adhassa el termékeit.
Ügyfélkezelés
Az integrált projektmenedzsment-felületnek köszönhetően a B2B CRM igazán átfogó képet tud adni ügyfelei „életciklusáról” A hagyományos értékesítési adatok mellett áttekintést nyújt a leszállításról, a projektekről és az ügyfélszolgálatról; mindezt egy rendszerben, egy oldalon.
Szerepkör alapú főoldalak és irányítópultok
Az új B2B CRM-ben lehetősége van könnyedén személyre szabott értékesítési jelentéseket készíteni. A szerepkör alapú rendszerben az értékesítési igazgató világosan áttekintheti a bevételeket, az értékesítési vezetők teljesítményét és az értékesítési csatornát. Kövesse az üzletkötők előrehaladását valós idejű eredménytáblákon.
Folyamat- és projekttámogatás
A WBS, a Gantt vagy az agilis menedzsment – mint a projektmenedzsment alapvető eszközei – jelen vannak, hogy támogassák a különféle értékesítési folyamatokat, vagy segítsék a projektek leszállítását.
E2E leszállítás
A B2B CRM-ünkön keresztül kezelheti eladásait. Az új leadtől kezdve, az ajánlatkérésen át, egészen a megvalósításig. Minden lépésen menjen végig a partnereivel, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az üzletből. Az ügyfélnek nincs semmi dolga, csupán hátradőlni és figyelni, hogyan nő a vállalkozása az Ön termékének köszönhetően.
Folyamatos integráció
A B2B CRM – és főleg a „szerződései” – úgy lettek kialakítva, hogy a CRM-ből egy sziklaszilárd információs alapot hozzanak létre azoknak a rendszereknek, amik termékei és szolgáltatásai leszállításával foglalkoznak. A PM-felületünk úgy lett összerakva, hogy ideális legyen a standard programokon kívül további megoldások megvalósításához is.