Easy Project Business
Erőforrás-menedzsment
Agilis erőforrás kezelést
Egy teljesen új modul a csapatok és felhasználók projektekhez való egyértelmű hozzárendeléséhez a legfelső szintű szemszögből, beleértve a beépített készségkezelést. Tartsa kéznél a projekt, a csapat és az emberek együttműködésének harmóniáját. Kezelje erőforrásait agilis módon. Ez a modul az erőforrások optimalizálásának új szintjét képviseli.
Erőforrás mesterterv
A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.
Kompetencia Menedzsment
A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.
Résztvevő műszerfal
Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.
Naptár
Az Naptár segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt.
Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez
A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.
Erőforrás irányítópult
Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban.
Pénzügyi menedzsment
Költségvetés Irányítópult
A Költségvetés Irányítópult egy interfész, mely könnyű és gyors áttekintést biztosít a költségvetésről és pénzügyi előrejelzésekről pénzügyi vezetők és elemzők számára. Készítsen költségvetést és jövőben teljesülő pénzügyi műveleti terveket. Tekintse át a legmagasabb bevétellel, teljes költséggel és profittal rendelkező projekteket. Irányítsa a profit alakulását az eredeti tervhez képest vagy hasonlítsa össze a pénzügyi adatokat az előző periódussal.
Bér- és Számlázási Irányítópult
A bér- és számlázási műveletek fontos részét képezik bármely vállalatnak. Az irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti a bér- és számlázási lapokat. Kövesse figyelemmel mely számlák lettek fizetve, melyek esedékesek, és melyek jártak le, hogy pontosan tudja mely összegekkel tartoznak Ön felé és mely összegeket szükséges behajtani.
Pénzügyi Irányítópult
A pénzügyi riportolás lehetősége központi elemét képezi a pénzügyi menedzsmentnek, mely segít áttekinteni a pénzügyi oldalát egy vállalati szolgáltatásnak a különböző érdekelt felek felé, csak úgy, mint például a költséghelyek vezetői, osztályvezetők vagy a könyvelésvezetők felé.
Projektköltségvetés tervezés
A Projekt költségvetés tervezés az egyik kulcsa a sikeres projektmenedzsmentnek. Az Easy Project lehetővé teszi, hogy elkészítse a projektköltségvetést, és összehasonlítsa azt a valódi költségekkel. Nyomon követheti a bevételeket, a kiadásokat, a bérszámfejtést és a teljes projekt megtérülését.
CBS – Költséglebontási struktúra
A Költséglebontási Struktúra (CBS - Cost Breakdown Structure) a Munkalebontási Struktúra (WBS - Work Breakdown Structure) különböző összetevőinek költség alapú lebontását jelenti, beleértve az alvállalkozók által végzett összes munkát vagy szolgáltatást. A tényleges költségeket folyamatosan összehasonlítja a költségvetéssel, valamint integrálódik a költségellenőrzési rendszerbe.
Bérszámfejtés és számlázás időráfordítás alapján
A jelenléti ívekből kapott információk és a belső/külső óradíjak kombinációjával könnyen létrehozhatja számlázási és bérszámfejtési kimutatásait az Easy Project-ben. Az eredmények közvetlenül az Ügyfeleknek küldhetők a CRM és Partner modulokkal való integrációnak köszönhetően.
Pénzügyi adatok integrációja a Zapier által
Érdekli hogyan tudja összekapcsolni az Easy Project XERO-val vagy más könyvelő rendszerekkel? A Zapier platformjának köszönhetően könnyen! A Zapier integrációja szinte valós időben biztosítja a pénzügyi áttekintést a projektek költségvetéseihez. További információkat ezen a cikken talál.
Kockázatkezelés
Kockázatkezelés
Melyik folyamat kötelező minden tisztességesen vezetett projektben? A kockázatkezelés! Ez az eszköz lehetővé teszi egy kockázati mátrix létrehozását a szervezetére, a projektek kockázatkezelését, valamint egy globális kockázati jelentést, illetve áttekintést a menedzsment számára. A globális modul használható a Közvetlen Vezető, a Kockázatmenedzser vagy a Project Management Officer (PMO) szereplők által, míg a projekt modul optimális a Projektmenedzsernek, lehetővé téve számára a projekt kockázatok kontrollált kezelését minden, az ő irányítása alatt álló projekt esetében.