Munkamenedzsment
Egy csapat menedzselése jól integrált és könnyen használható feladatkezelő rendszer nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Egy csapat megfelelő kommunkáció és teljesítménymérés nélkül káoszra és eredménytelenségre van ítélve. Az Easy Project szoftverrel ezeket könnyedén kezelheti, köszönhetően az idő- és feladatkövetési funkcióknak, melyek lehetővé teszik hogy a felhasználók mindig az aktuális állapot alapján frissíthessék a feladatokat. A feladatkövetéssel a csapat mindig tájékozott maradhat, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodik és a személyes Kanban tábla segíti a felhasználókat, hogy tudatában legyen a teendőiknek.
Feladat Irányítópult
A Feladat Irányítópult segíthet áttekinteni minden egyes létrehozott feladat nevét, állapotait, típusait, fontos dátumait, felelősét és a munkában résztvevő személyek elérhetőségeit. Tekintse át mely feladatokat zárták le, vannak folyamatban vagy jártak le, így pontosan tudja melyik feladat kíván kiemelt figyelmet a project ütemtervének betartása érdekében.
Felhasználók Irányítópult
A Felhasználók Irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti felhasználóit. Használja az irányítópultot a felhasználók feladatai és feladat állapotai, a felhasználók projekt szintű szerepkörei, a kiosztott feladatok készültségi szintjei, a befejezett feladatokon rögzített eltöltött idő, a bérköltségek és egyéb információk áttekintésére.
Üzleti irányítópultok
Az üzleti irányítópultok három fő funkcióval rendelkeznek - globális szűrőkkel az irányítópultokon, kattintható diagramokkal és trendmutatókkal. A globális szűrőkkel a felhasználó a kiválasztott vagy minden modult szűrhet a személyes oldalán akár két kattintással. A diagramok egy meghatározott oldalt mutathatnak, ezek értékeit, dimenziójait, a diagrammra kattintás után. Ezenfelül a trendek valósidejű értékeket mutatnak, illetve áttekintést egyetlen pillantással.
Feladatok nyomonkövetése a naprakész projektekért
Szerkessze a feladatok adatait jogosultságainak megfelelően, tekintse meg a projekt előrehaladását és vezesse végig a feladatokat a workflow által engedélyezett állaptokon. A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével.
Munkafolyamat
Munkafolyamat lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük.
Szervezeti struktúra
A szervezeti struktúra egy faágszerű hierarchia ahol vállalat összes szereplője (kivéve a legfelsőbbet) egyetlen másik szereplő beosztottja. Ez az elrendezés segít definiálni és megérteni, hogy a különböző tevékenységek, mint például a feladatok kiosztása, koordináció és ellenőrzés, hogyan kapcsolódnak a vállalati célok eléréséhez. Ez a modul meghatározza továbbá, hogy ki hagyhatja jóvá a kollégák által benyújtott szabadság kérelmeket.
Gyorsgombok
Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.
Tevékenységfolyam
A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti.
Ellenőrzőlisták
Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is.