HelpDesk
Miért is lenne szüksége külön megoldásra támogatási csoportja számára, ha ez az Easy Projectben már adott? Kéréseket e-mailben és közvetlenül, a fiókban adhatja át , amelyeket aztán a Help Desk projektben tárolnak SLA-val, előre kifizetett órákkal, stb. A különböző gombokkal könnyen oszthat ki eseteket a támogatási munkatársaknak fogd és húzd módszerrel. A Tudásbázis eléréssel könnyebbé válik a lényeges információk elérése, tárolása, valamint a gyakori kérdések megválaszolása.

HelpDesk statisztikák
A támogatási csoport teljesítményéről gyorsan képet kaphat a statisztikák segítségével. A Help Desk statisztikák teljesen testre szabhatóak. Például: a teljesítményt lemérheti felhasználónként, vagy a ticketek állapota alapján is, összevetheti a különböző időtartamokra vonatkozó statisztikákat, amellyel jobb képet kaphat a Help Desk teljesítményéről.

Komplex HelpDesk beállítások
A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja.

HelpDesk irányítópult
Minden futó műveletről tájékozódhat Ossza ki az eseteket könnyen a munkatársaknak a gombok és fogd és húzd módszer segítségével, tartsa számon milyen hibákat oldottak meg , milyen fejlesztéseket hajtottak végre, és ellenőrizze a kiosztott feladatokat.

HelpDesk menedzser irányítópult
Minden, amire a Help Desk menedzsernek szüksége lehet, egyetlen irányítópulton. Gyorsan ossza szét a ticketeket munkatársai között és frissítse azokat, amelyeket felül kell még vizsgálnia. Ezen felül ugyanott tartsa számon a találkozókat és csapata teljesítményét is. Mindez lehetővé teszi, hogy jobban osztja be idejét, és szervezze meg csapatát.

HelpDesk operátor irányítópult
A Help Desk operátor irányítópulttal gyorsabban navigálhat az esetek között, gondot viselhet azokról, amelyek további figyelmet érdemelnek, és képet kaphat a teljesítményről. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fejlesztők időben megoldják a gondokat a Kanban és a hibaelhárítási tábla is könnyen elérhető.

Tudásbázis
A népszerű nyílt forráskódú MediaWiki technológián és annak professzionális BlueSpice disztribúcióján alapul. Jól integrálható az Easy Project környezetbe, és hatékony eszközkészletet biztosít a dokumentáció, a folyamatok, a kézikönyvek, a minőségirányítás és a szervezet egyéb tudásfenntartási igényeinek szervezéséhez és méretezéséhez.

DMS – dokumentumkezelő rendszer
DMS rendszerbővítmény gyors elérést biztosít a fájlokhoz és dokumentumokhoz, és lehetővé teszi kezelésüket az Easy Projectből. A jól ismert direktórium struktúrába rendez, verziókövetéssel , amely lehetővé teszi a dokumentumok naprakészen tartását. A jóváhagyási munkafolyamatok egyszerűsítik a dokumentumok keringését a vállalatban, és megkönnyítik a dokumentumokkal való munkát.