Törje le az információs silókat, hogy jobban szolgálhassa ügyfeleit
Kösse össze csapatait egy központosított rendszerben, hogy elősegítse a valódi együttműködést, és egységes, jól tájékozott ügyfélélményt nyújtson.
Data-Driven Decisions
Enable teams to access CRM data, share segmentation, and make informed decisions.
Efficient service delivery
True collaboration across all teams makes time & material services easy to deliver.
Customer-Centric Insights
Assign each ticket to a specific customer for service cost insights and easy reporting on service contracts.
Instant status updates
Support teams are always informed about development progress and can provide instant updates to customers.
A legjobbak által megbízható
Fő képességek
Egyesített ökoszisztéma
A help-desk modul az Easy Project menedzsment platform natív része. A jegyek és feladatok ugyanazok, csak másképp kezelik őket, és specifikus funkciókat használnak, amelyeket kombinálni lehet.
A silók lebontása
Általában egy ügyfélszolgálati operátor által elemzett jegy csak egy kattintásra van attól, hogy hibajelentéssé váljon, és elérje a fejlesztőcsapat megfelelő backlogját. Beleértve az ügyfélkommunikációt, képeket és egyéb eszközöket, amelyeket a támogatási ülések során gyűjtöttek. Továbbá, a támogatási csapatnak továbbra is rálátása van a fejlesztési folyamat SLA ellenőrzésére, mivel minden információ azonnal elérhető.
Lehetővé teszi a sikeres ügyfélutat
Egy másik tipikus sziget a CRM és egy második Help Desk rendszer. A csapatok osztoznak a küldetésen, de gyakran nem az ismereteken. Képzeld el, hogy a támogatási csapatod egyszerűen priorizálhatja a jegyeket a szegmentáció alapján, amelyet a CRM-ből származó értékesítéssel osztanak meg. Képzeld el, hogy az értékesítési képviselők azonnali információval rendelkeznek ügyfeleik problémáiról, és érvényes partnerekké válnak az ügyfélúton. Ők is profitálnak, mivel az ügyfél hangulata alapján kezdeményezhetnek értékesítési hívásokat. Képzeld el, hogy a CRM egyszerűen megmutatja neked az adott ügyfelek projektjeit és jegyeit.
Hatékony csapatok közötti együttműködés
Egy nagyon gyakori felhasználási eset a széleskörű együttműködés az egyedi fejlesztéseken és az azt követő támogatáson, amikor különböző szakterületek különböző szakemberei járulnak hozzá a problémák megoldásához, miközben időt rögzítenek különböző feladatokra és akár projektekre is. Mégis, az Ügyfél mindezt összekapcsolja, és az anyagjelentések és számlák elkészítése néhány kattintás kérdése.
Kezelje a beérkezőket, priorizálja és mérje a műveleteket
Az Easy Project rugalmasan kezeli a beérkezőket, sorokat és prioritásokat. Lehetővé teszi, hogy a kulcsfontosságú ügyfelek számára dedikált támogatási projekteket hozzon létre, amelyek automatikusan priorizálódnak domainek vagy más attribútumok alapján, valamint belső vagy szerződéses SLA-k kezelését. Mindez könnyen szervezhető rugalmas irányítópultokon. Valami rosszul megy? Az értesítések és az Easy Project figyelmeztető rendszer tájékoztatni fogják.
Integrált csatornák
E-mail integráció és ügyfélzóna mint fő csatornák
Konfigurálható irányítópultok
Konfigurálható irányítópultok az üzemeltetési állapot, a KPI-k és az eredmények megtekintéséhez
Chat integráció
Az alkalmazáson belüli chat integráció teljes mértékben támogatott
Jobb ellenőrzés
Ellenőrizze az előre fizetett órák szerződéseit
SLA beállítás
SLA meghatározás – egyéni SLA beállítás és belső SLA-k
Gyors jegykezelés
Egyszerű gomb a jegyek gyors kezeléséhez sorok, csapatok és személyek között
Adatok gyűjtése
Az eltöltött idő gyűjtése az egész vállalatnál az idő alapú szerződésekhez
Automatikus konfiguráció
Automatikus konfiguráció ügyfélazonosítás alapján
Figyelmeztető rendszer
Teljesen integrált és konfigurálható figyelmeztető rendszer
IT eszközök és egyéb nyilvántartások kezelése
Az Access and Configuration management (ACM) mostantól az Easy Project natív moduljaként érhető el. Ez a rugalmas eszköz bármilyen nyilvántartás létrehozására alkalmas, és lehetővé teszi, hogy ez a nyilvántartás mélyen integrálódjon a Jegyek/Feladatok, Felhasználók, Projektek vagy akár a CRM adatokkal. Jellemzően a belső help desk jegyek közvetlenül együttműködnek az Eszköz nyilvántartással, ugyanúgy, ahogy a felhasználók is, így a felhasználók látják, milyen eszközöket használnak, és mely eszközökhöz van szükségük támogatásra.
- Teljes eszköznyilvántartás, amely minden fizikai eszközt lefed az épületektől a bútorokon át a hardverekig
- Vállalati szerverek és személyi számítógépek kezelése, ahogy azt a próbaverziónk adatai bemutatják
- Más vállalati eszközök kezelése, mint például hálózati elemek, nyomtatók vagy gyártási gépek
- Felhasználókhoz és számítógépekhez rendelt szoftvercsomagok és licencek kezelése
- Vállalati autómegosztás kezelése, beleértve a rendszeres karbantartási folyamatot
- Komplex programkezelés a projekthez kapcsolódó programcélok alapján
- Egyedi táblák és megoldások tervezője, amelyek zökkenőmentesen működnek a natív attribútumokkal és akár egyedi mezőkkel a rendszerben
- Valós eszközök kezelése az ügyfelek és vásárlók számára egyedi termékek szállításához
- Tartalmazza a rendszer alapvető funkcióit, mint például szűrők, irányítópultok, figyelmeztetések
- Adatimportálási lehetőség elérhető, valamint integráció más rendszerekkel API-n keresztül
Olvasson többet az ügyfélszolgálatról
Hogyan alakítja át a Helpdesk AI az ügyfélszolgálat működését
Küzd a HelpDesk hatékonyságának javításával? Nézzük meg, hogyan alakítja át az Easy Project AI-alapú HelpDesk a napi működését, és növeli az ügyfélszolgálata termelékenységét
Fokozott adatbiztonság az Easy Project 14-ben
A szervezetek számos kihívással szembesülnek az adatbiztonság terén, különösen a kibertámadások és a szellemi tulajdon szivárgásának növekedésével. Az adatok kezelése egyre összetettebb feladat a különböző telepítési modellek—felhő, helyszíni vagy hibrid—között, ami egy újabb nehézséget jelent az információbiztonság terén. És az AI megjelenése mellet az adatok védelme még inkább előtérbe kerül.
Szerencsére az Easy Project új verziója képes hatékonyan szembenézni az említett kihívásokkal. Hogyan? Olvasson tovább, hogy megismerje a részleteket.
Fedezze fel az új, 6 féle AI asszisztenssel támogatott Easy Project 14-et
Fedezze fel a menedzserek titkos erejét: az AI-vezérelt projektmenedzsment eszközkészletet, amely 6 csúcstechnológiás Easy AI asszisztenssel növeli a termelékenységet, az együttműködést és egyidejűleg biztosítja az adatok biztonságát. Ismerje meg, hogyan alakíthatja át az Easy Project 14-ben a munkafolyamatait!