GY.I.K.
Az Easy Cloud-dal garantáljuk a gyors elérést és az adatok biztonságos tárolását.
Adatközpontok
Adatközpontjaink világszerte gyors elérést és magas biztonságot garantálnak.
OVH hosting Európában és Kanadában
Amazon AWS Ázsiában és Dél-Amerikában
Adatközpontjaink világszerte
Adatvédelem
- A szervereken az adattárolás egyszerű formátumban történik, így biztosítva a helyi titkosítás lehetőségét
- Az adatokat kizáróral a szerveren tároljuk, szigorúan felügyelt hozzáféréssel
- A szerver adminisztrátorok Titoktartási nyilatkozattal rendelkeznek (NDA)
Visszaállítási terv
Bármilyen probléma esetén az Easy Cloud többrétű visszaállítási stratégiával rendelkezik, melyeket folyamatosan tesztelünk és frissítünk. A visszaállítási tervek lefedik a következő hibákat:
- Szerver meghibásodás
- Alkalmazás hiba
- Adat központ hiba
- Bejelentkezési adatok kiszivárgása
Mentések
Mentéseinket különböző helyszíneken tároljuk, természeti katasztrófák esetére
Napi mentést készítünk és legalább 3 hónapig tároljuk az adatokat
- Titkosított mentési adatátvitel
- Adattárolás különböző helyszíneken
- A mentést készítő folyamat és maga a mentett adat nem férhető hozzá a szerveren keresztül, biztonsági okokból.
Az „Iron Triangle” elv az Easy Projectnek is alapjául szolgált. A projektterjedelmet WBS-en keresztül kezelik, az időbeosztást Gantt-tal, az erőforrásokat főtervvel. A projekt teljesítményt S-görbékkel, RBS kockázattal és Kanban táblákkal lehet mérni. Az Easy Project modulokat tartalmaz a Help Desk, Pénzügyek, és CRM kezelésére. A DevOps és Üzleti intelligencia modulok fejlesztés alatt állnak.
Egyszeri projekteket, portfóliókat, programokat, agile csoportokat, stratégiai projekteket, termékfejlesztést, innovációt, kicsi és nagy csapatokat, teljes vállalatokat, DevOps, IT projekteket, a kapcsolattartást az ügyfelekkel, pénzügyeket, és még sok mást.
Az Easy Project mindenkinek hasznos eszköz lehet, aki projekteket kezel: portfólió és projektmenedzserek, IT vezetők, felsővezetők & középvezetők, csapatvezetők, szabadúszók, kis- és nagyobb vállalkozások vezetői. Mindenkinek, aki szeretné egyszerűsíteni munkafolyamatait és biztosítani a professzionális projekt kivitelezést.
A felhasználó jelentése az Easy Projectben egy aktív fiók, amelybe jelszóval be tudnak lépni. A zárolt fiókok nem számítanak aktív felhasználónak.
Ha az autentikációt nem adta meg alapkövetelményként, az Easy Project nyitva áll anonim felhasználók előtt, és ezeket nem tekintjük felhasználóknak.
Az adatokat XML vagy CSV formátumban is importálni lehet az Easy Project Import eszközzel (megtalálható az Easy Project-ben ).
Az Easy Projectet könnyű integrálni más rendszerekkel a REST API-nak köszönhetően.
Igen, ez a Professional, Team, Business és Enterprise eléfizetésekben elérhető. A munkát tapasztalt projektmenedzserek végzik. Találkozzon implementációs csapatunkkal, itt. Állunk rendelkezésére.
Szerveres megoldások
A szerveres megoldásokat a saját szerverére szükséges teleítpenie. Ilyenkor egy telepítő csomagot kap a szoftverrel + forráskóddal.
Felhőalapú megoldás
A Felhőalapú megoldást az Easy Software Ltd. szerverein futtatjuk, különböző adatközpontokban. Az egyesült államokbeli ügyfelek az Amazon oregoni felhőjéből futtathatják a szoftvert. Ennél a megoldásnál meghatározott időre vásárolja meg a szolgáltatást. A felhőalapú Easy Project magában foglalja
- Easy Project + a kiválasztott modulok és bővítmények
- frissítési szolgáltatás -az Easy Projectje mindig a legújabb
- Napi mentések, visszamenőleg 14
- SSL
- 1 órás visszaállítási garancia hiba esetén
Alul az Easy Project alapvető funkcióinak összehasonlítását láthatja más rendszerekkel.
Jira |
MS Project |
Asana |
Easy Project |
|
---|---|---|---|---|
Munkafolyamatok | ||||
Agile | ||||
Kanban | ||||
Project Gantt | ||||
Portfolio Gantt | ||||
Megszerzett projektérték menedzsment | ||||
Erőforrás kezelés | ||||
Csapat kooperáció | ||||
Költségvetés | ||||
WBS |
Az Easy Project ingyenes változatában minden funkció elérhető, a megkötések:
- 1 felhasználó
- 1 projekt
- 2 GB tárhely
Az Easy Project felhő- és szerver verzióit 3 előfizetési csomagban kínáljuk:
- Essentials - magában foglalja a projektmenedzsment összes klasszikus eszközét, például a munkamenedzsmentet, az agilis menedzsmentet, az időkövetést, a portfóliókezelést, a projektellenőrzést és a jelentéstételt
- Business - magában foglalja az Essentials terv összes projektmenedzsment eszközét, valamint az erőforrás- és pénzügyi menedzsmentet
- Platform - tartalmazza az összes projektmenedzsment eszközt az Essentials és az Business tervektől, valamint a CRM és a Helpdesktől
Minden előfizetői csomag különböző funkciókkal rendelkezik, és felhasználónként/hónaponként más az ára.
A tanácsadó/implementációs részleg hatásköre:
- Fizetett szolgáltatás
- Egy kinevezett tanácsadó által meghatározott felhasználói követelmények alapján: elemzés és alkalmazásbeállítások, ellenőrzés, és ha szükséges, újrakonfigurálás létező felhasználók számára
- Képzés az adminisztrátoroknak és végfelhasználóknak
- Integráció/adatimportálás/adatmigráció – elemzés, tesztelés, belső projektkoordináció és -menedzsment
- Személyre szabott fejlesztési igény – elemzés, tesztelés, belső projektkoordináció és -menedzsment
Az ügyfélszolgálati részleg feladatai:
- Elsődleges technikai szolgáltatás nyújtása az ügyfeleknek:
- Alapvető technikai problémák elhárítása (L1 support – első szintű ügyféltámogatás)
- Online chat – alapvető technikai segítségnyújtás
- Alkalmazáshibák megoldása
- Hibák és hozzáférési problémák elhárítása az Ügyfélzónában
- Minden hibaüzenet megoldása (404-es, 500-as hibaüzenet stb.)
- „Hol találom” típusú, és az alkalmazás általános beállításaihoz kapcsolódó kérdések megválaszolása
- Referencia nyújtása a tanácsadó részlegnek olyan kérdésekkel kapcsolatban, amelyek a felhasználói konfigurációhoz, vagy komplexebb beállításokhoz kapcsolódnak, melyek kielemzése több időt vesz igénybe (az implementációs fázisban lévő ügyfelek számára)
- Referencia nyújtása az értékesítési részlegnek minden kereskedelmi kérdéssel kapcsolatban, vagy konzultációs idő vásárlása (a beüzemelési fázis utáni szakaszban lévő felhasználók számára)
- Referencialink, mely a meglévő dokumentációra mutatva válaszolná meg az átfogó „Hogyan kell” típusú kérdéseket
- Segítségnyújtás hibát bejelentő ügyfeleknek, márkatudatosság kialakítása, egyéni fejlesztési kérések teljesítése
- Felhasználói szerverhibák elhárítása (felszámítható szolgáltatás, ha második szintű ügyféltámogatásra [L2 support] is szükség van)