Válassza ki az Önhöz igazodó támogatási szintet
Minden Easy Project felhasználó számos információforrás közül választhat.
Ingyenes támogatási csomag
- Minden felhasználó számára elérhető
- Interaktív onboarding leírások
- Tudásbázis
- E-mailes támogatás (support@easysoftware.com)
- Elkötelezettek vagyunk minden egyes kérdés elemzésére és megválaszolására.
- A támogatás hivatalos nyelvei: angol, francia, német, cseh
- Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
*kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt
Prémium támogatási csomag
- Felhős megoldások számára elérhető
- Alkalmazáson belüli élő csevegés
- Forródrót a felhasználók támogatására
- Interaktív onboarding leírások
- Tudásbázis
- E-mailes támogatás (support@easysoftware.com); válasz 1 munkanapon belül
- Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
*kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt
Egyéni támogatási csomag
- Elérhető felhős és szerveres megoldások számára
- A feltételek és a csatornák egyénileg kerülnek meghatározásra
- Tudjon meg többet, lépjen kapcsolatba velünk
Hogyan működik a támogatás
Mielőtt jegyet ad fel rendszerünkben, kérjük, keressen Tudásbázisunkban. A szokványos jegyek feladása ügyfélzónánkban és e-mailben történik. Amennyiben elsőbbségi támogatási csomagja van, telefonon is kapcsolatba léphet velünk. Amikor telefonos segítséget kér, elkérjük kapcsolati adatait: nevét, cégnevét, követlen telefonját és e-mail címét. Ezen információk hiányában nem tudunk kommunikálni kérelme előrehaladásáról.
Annak érdekében, hogy a legjobb választ kapja operátorainktól, jelentésének technikai adatokat (éles naplózás, környezeti specifikációk, Easy Project verzió, stb.), hibaüzeneteket és rendszerinformációkat kell tartalmaznia. Az online küldést követően egy - a jegy azonosítójára hivatkozó - telefonhívás csökkentheti a válaszidőt, valamint az adatok feldolgozásának folyamatában történő potenciális hibák számát.
Javasoljuk, hogy az 1-es és 2-es súlyosságú online támogatás jegyek küldését követően hívja a prágai fejlesztőközpontot.
A támogatás hivatalos nyelvei az angol, a francia, a német és a cseh. Ha más nyelven kapunk jegyeket, webes fordítót használunk a probléma természetének megértéséhez, de néha ez nem elég. A fentiektől eltérő nyelvek esetén angolul válaszolunk.
Egy hibabejelentést akkor fogadunk el jogosnak, ha:
- Az alkalmazást az Easy Software üzemelteti felhőben
Saját szerverre van telepítve az ajánlott eljárásoknak megfelelően és az ajánlott konfigurációval.
Ha a jelentést nem erősítik meg szimulációs tesztek, a hibát nem az alkalmazás, hanem valamilyen külső tényező okozhatja.
Az Easy Project támogatási szolgáltatás a következő definíciók mentén osztályozza a problémákat:
-
1-es súlyosság (sürgős)
Olyan probléma, mely súlyos hatással van a szoftver használatára éles környezetben (mint éles adatok elvesztése vagy az éles rendszer teljes meghibásodása).
Ez a helyzet akadályozza Önt a szoftver használatában, és nem alkalmazható kerülő megoldás.
Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
*kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt -
2-es súlyosság (magas)
Olyan probléma, melynél a szoftver működik, de a szoftver funkciói súlyosan sérültek éles környezetben. A helyzet erős hatással van az Ön üzleti működésének részeire, és nem érhető el folyamatbéli kerülő megoldás. -
3-as súlyosság (normál)
Olyan probléma, mely részleges, nem kritikus jelleggel csökkenti a szoftver használhatóságát éles környezetben. Az Ön üzletvitelére közepes-alacsony hatással van, de üzletvitele továbbra is funkcionál, folyamatbéli kerülő megoldással vagy anélkül. -
4-es súlyosság (alacsony)
Az általános használattal kapcsolatos kérdés, dokumentációs hiba jelentése vagy jövőbeli termékfejlesztés vagy módosítás javaslata. Éles környezetekben alacsony-semmilyen hatása nincs az Ön üzletvitelére és rendszere teljesítményére vagy működésére. Üzletvitele továbbra is funkcionál, folyamatbéli kerülő megoldással vagy anélkül.