hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Válassza ki az Önhöz igazodó támogatási szintet

Minden Easy Project felhasználó számos információforrás közül választhat.

Kérjen ajánlatot

Ingyenes támogatási csomag

  • Minden felhasználó számára elérhető
  • Interaktív onboarding leírások
  • Tudásbázis
  • E-mailes támogatás (support@easysoftware.com)
  • Elkötelezettek vagyunk minden egyes kérdés elemzésére és megválaszolására.
  • A támogatás hivatalos nyelvei: angol, francia, német, cseh
  • Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
    *kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt

Prémium támogatási csomag

  • Felhős megoldások számára elérhető
  • Alkalmazáson belüli élő csevegés
  • Forródrót a felhasználók támogatására
  • Interaktív onboarding leírások
  • Tudásbázis
  • E-mailes támogatás (support@easysoftware.com); válasz 1 munkanapon belül
  • Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
    *kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt

Egyéni támogatási csomag

  • Elérhető felhős és szerveres megoldások számára
  • A feltételek és a csatornák egyénileg kerülnek meghatározásra
  • Tudjon meg többet, lépjen kapcsolatba velünk

Hogyan működik a támogatás

Mielőtt jegyet ad fel rendszerünkben, kérjük, keressen Tudásbázisunkban. A szokványos jegyek feladása ügyfélzónánkban és e-mailben történik. Amennyiben elsőbbségi támogatási csomagja van, telefonon is kapcsolatba léphet velünk. Amikor telefonos segítséget kér, elkérjük kapcsolati adatait: nevét, cégnevét, követlen telefonját és e-mail címét. Ezen információk hiányában nem tudunk kommunikálni kérelme előrehaladásáról.

Annak érdekében, hogy a legjobb választ kapja operátorainktól, jelentésének technikai adatokat (éles naplózás, környezeti specifikációk, Easy Project verzió, stb.), hibaüzeneteket és rendszerinformációkat kell tartalmaznia. Az online küldést követően egy - a jegy azonosítójára hivatkozó - telefonhívás csökkentheti a válaszidőt, valamint az adatok feldolgozásának folyamatában történő potenciális hibák számát.

Javasoljuk, hogy az 1-es és 2-es súlyosságú online támogatás jegyek küldését követően hívja a prágai fejlesztőközpontot.

A támogatás hivatalos nyelvei az angol, a francia, a német és a cseh. Ha más nyelven kapunk jegyeket, webes fordítót használunk a probléma természetének megértéséhez, de néha ez nem elég. A fentiektől eltérő nyelvek esetén angolul válaszolunk.

Egy hibabejelentést akkor fogadunk el jogosnak, ha:

  • Az alkalmazást az Easy Software üzemelteti felhőben

Saját szerverre van telepítve az ajánlott eljárásoknak megfelelően és az ajánlott konfigurációval.

Ha a jelentést nem erősítik meg szimulációs tesztek, a hibát nem az alkalmazás, hanem valamilyen külső tényező okozhatja.

Az Easy Project támogatási szolgáltatás a következő definíciók mentén osztályozza a problémákat:

  • 1-es súlyosság (sürgős)
    Olyan probléma, mely súlyos hatással van a szoftver használatára éles környezetben (mint éles adatok elvesztése vagy az éles rendszer teljes meghibásodása).
    Ez a helyzet akadályozza Önt a szoftver használatában, és nem alkalmazható kerülő megoldás.
    Easy Felhő forródrót* a kimaradások jelentésére: +420 312 313 671
    *kizárólag felhős felhasználók és nem elérhető alkalmazások számára, felhasználói támogatás vagy konzultációk nem érhetők el itt

  • 2-es súlyosság (magas)
    Olyan probléma, melynél a szoftver működik, de a szoftver funkciói súlyosan sérültek éles környezetben. A helyzet erős hatással van az Ön üzleti működésének részeire, és nem érhető el folyamatbéli kerülő megoldás.

  • 3-as súlyosság (normál)
    Olyan probléma, mely részleges, nem kritikus jelleggel csökkenti a szoftver használhatóságát éles környezetben. Az Ön üzletvitelére közepes-alacsony hatással van, de üzletvitele továbbra is funkcionál, folyamatbéli kerülő megoldással vagy anélkül.

  • 4-es súlyosság (alacsony)
    Az általános használattal kapcsolatos kérdés, dokumentációs hiba jelentése vagy jövőbeli termékfejlesztés vagy módosítás javaslata. Éles környezetekben alacsony-semmilyen hatása nincs az Ön üzletvitelére és rendszere teljesítményére vagy működésére. Üzletvitele továbbra is funkcionál, folyamatbéli kerülő megoldással vagy anélkül.

Kérjen árajánlatot

Easy Project termék életciklus

  2023 2024 2025
  Q1 Q2 Q3 Q4 Q1 Q2 Q3 Q4 Q1 Q2 Q3 Q4
Easy Project 14                        
Easy Project 13                        
Easy Project 12                        
Easy Project 11                        

 

Az Easy Project életciklusának szakaszai:

Korai kiadás – A szoftververzió önkéntes korai alkalmazók számára érhető el, emelt szintű támogatási feltételek mellett.

Általános elérhetőség – Az aktuális verzió. Erre vonatkozik a rendszeres funkciófrissítés. Teljes támogatás.

LTS (hosszú távú támogatás) – Felhasználói támogatás és eseti hibajavító frissítések érhetők el. Nem érhetők el funkció kérések vagy testreszabások. Felhőben érhető el.

Támogatás vége – Kizárólag "best effort" (szabad erőforrások esetén nyújtott) támogatás érhető el, hibajavítás nélkül. Kizárólag felhőben érhető el, testre szabott megoldásként.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések