Erőforrás-menedzsment
Az Easy Project segítségével azonosíthatja humán erőforrásainak teljes rendelkezésre állását, és a leghatékonyabban használhatja fel azokat. Az Erőforrás kezelés modullal beazonosíthatja a felhasználók szaktudását, és biztosíthatja minden munkatárs optimális munkaterhelését. Az erőforrásokat klasszikus vagy agilis módon kezelheti. Az Easy Gantt modullal való integrációnak köszönhetően a feladatok hozzárendelése egy előre meghatározott idővonalon történik. A Jelenlét kezelés modullal való integrációnak köszönhetően az erőforrások kezelése a távollét típusok (pl. szabadság, betegszabadság) figyelembe vételével valósul meg.
Agilis erőforrás kezelést
Egy teljesen új modul a csapatok és felhasználók projektekhez való egyértelmű hozzárendeléséhez a legfelső szintű szemszögből, beleértve a beépített készségkezelést. Tartsa kéznél a projekt, a csapat és az emberek együttműködésének harmóniáját. Kezelje erőforrásait agilis módon. Ez a modul az erőforrások optimalizálásának új szintjét képviseli.
Erőforrás mesterterv
A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.
Kompetencia Menedzsment
A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.
Résztvevő műszerfal
Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.
Naptár
Az Naptár segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt.
Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez
A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.
Erőforrás irányítópult
Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban.