Hangolja össze csapatait, hogy mindig az ügyfelekre összpontosítsanak
Törje le a silókat, és kapcsolja össze az értékesítési, szállítási és támogatási csapatokat egy logikailag integrált rendszerben.
Ügyfélközpontúság
Biztosítsa, hogy az ügyfél mindig a középpontban maradjon minden csapat számára.
Integrált B2B CRM
Használja ki az integrált B2B CRM-et, amely erős támogatást nyújt a közvetett értékesítéshez.
Ügyfélkapcsolatok szinkronban
Központosítsa CRM és Helpdesk adatait a zökkenőmentes összehangolás érdekében.
A legjobbak bíznak bennünk
Integrált B2B CRM
Az Easy Project B2B CRM modulját közepes méretű szervezetek számára tervezték, amelyek az Easy Projectet központi menedzsment szoftverként használják a munkához és projektekhez, kihasználva a hagyományos, elkülönült alkalmazások széleskörűen integrált élményét.
Nincs többé szakadék az értékesítési és szállítási csapatok között
Hasonlóan az ügyfélszolgálat kezeléséhez, az Easy Project ügyfélkapcsolat-kezelésének elsődleges előnye, hogy összekapcsolt élményt és ügyféladatokat biztosít a gyakran elszigetelten működő csapatok számára.
Kiváló értékesítési csapatok számára tervezve
- A fiókkezelők megtekinthetik és válaszolhatnak az ügyfeleikhez kapcsolódó nyitott jegyekre vagy eszkalációkra, így alakítva az értékesítési kezdeményezéseket.
- Egyetlen kapcsolattartó menedzsment minden csapat számára: értékesítés, projektmenedzsment és ügyfélszolgálat.
- Minden csapat központosítja az ügyfélinformációkat, hogy az egész szervezet számára elérhető legyen.
- Az üzleti szegmentálás támogatja a csapatokat a jegyek, problémák és üzleti folyamatok prioritásának meghatározásában.
Támogassa értékesítési csapatait
- A támogató csapatok betekintést nyernek a fontos ügyfélkérésekbe, lehetővé téve számukra, hogy pozitívan befolyásolják a beszerzési erőfeszítéseket.
- A szolgáltatás költsége egyértelműen azonosítható, mivel minden jegyhez kapcsolt és szűrhető fiókok tartoznak.
- A lezárt szerződések termék- és szolgáltatás részletei azonnal elérhetők a szállító csapatok számára.
- Az előértékesítési csapatok időt rögzíthetnek a lehetőségeken, hogy nyomon kövessék a költségeket és elismerjék a lezárt ügyletek hozzájárulóit.
- Az Easy Project új Tudásbázisával a fióktervek, projektjelentések és más ügyfélkapcsolati dokumentumok összekapcsolódnak és megoszthatók a csapatok között.
Olvasson többet az ügyfélszolgálatról
Az Easy Project alapjain túl: használja ki a Help Desk lehetőségeit!
Az Easy Project tele van olyan remek funkciókkal, melyek egyszerűbbé teszik munkafolyamatait, és segítenek Önnek a hatékonyságban. Néhány funkciót már a kezdetekkor megismer, de számos olyan van, mely nem látható, mégis jelentősen megváltoztathajta munkáját. Ebben a cikkben meg szeretnénk mutatni a Help Desk összes rejtett drágakövét, amik megnövelik hatékonyságát. Készen áll arra, hogy az Easy Project profi felhasználójává váljon? Ha igen, olvasson tovább!
5 tipp, hogy hogyan legyen a legjobb HelpDesk technikus
Egy ügyfél támogatási igénnyel kapcsolatban telefonál. Általában minden esetben gyors, hatékony megoldást várnak a problémákra. A válaszadás módja és a bejelentések kezelése nagyban befolyásolja a sikert. Néhány tipp, hogy a legjobb módon kezeld a bejelentéseket.