Néhány jó dolog, amit 2020 elhozott az Easy Software számára – hogyan profitálhat belőle vállalatában?
Bemutatjuk 2020 legfontosabb mérföldköveit, valamint néhány kevésbé fontos szórakoztató tényt.
"Senki sem tagadja, hogy az elmúlt év kihívásokkal teli volt. Mégis, ha egy újabb cikket írnánk erről, azzal csak homokot vinnénk a tengerpartra. Ezért tekintettem 2020-ra a saját módszeremmel: tényeken és számokon keresztül. Nos, például megdöntöttük az elfogyasztott proteinszeletek számának rekordját. Ne aggódjon, olvashat néhány sokkal inkább üzletközelibb sikerünkről, amiket tavaly értünk el, és ami még fontosabb: arról, hogy ezek milyen előnyöket jelentenek az Easy Project vagy az Easy Redmine összes felhasználója számára."
Filip Morávek
CEO & alapító, Easy Software
2020. március – A távmunka jegyében
Gyorsan alkalmazkodunk. Számos eszközzel láttuk el az Easy Projectet a távmunkához. Ez önmagáért beszél, különösen úgy, hogy sok ügyfelünk áttért (részben kényszerűen) otthoni irodájába. Ráadásul ezen kívül adtunk néhány tippet a távoli projektmenedzsmenthez.
Szórakoztató tény #1:
93 kg kávét ittunk meg.
Ez mindössze napi negyed kg.
2020. április – Megtesszük, amit tudunk. Távolról.
Elmondható, hogy a járvány sok szempontból felgyorsította a szoftverfejlesztést (is). Már áprilisban bemutattuk az Easy Project és az Easy Redmine új 10-es verzióját, ami számos fejlett funkcióval rendelkezik a távoli csapatkezeléshez. Talán nem meglepő, hogy ebben a legfontosabb új funkció a Kockázatkezelés.
Szeretné, hogy a projektmenedzsment egyszerűbb legyen 2021-ben? Easy.
A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.
Szórakoztató tény #2:
951 proteinszeletet ettünk meg.
Fogalmunk sincs, hogy a bicepszünknek feltűnt-e.
2020. szeptember – Új, jobb, és a legjobb
Nem mintha április és szeptember között nem csináltunk volna semmit, sőt, éppen ellenkezőleg. Az Easy Project és az Easy Redmine is új fejlesztéseket kapott, amiken hónapokon át dolgoztunk. Kiadtuk az új 10-es verziót, ami szép UX-et hozott és frissítéseket a projektmenedzsment legfontosabb funkcióihoz. Legfőképpen azonban egy továbbfejlesztett és modern Gantt-diagramot és fejlett Erőforrás-kezelési funkciót vezetett be.
Szórakoztató tény #3:
19-szer találkoztunk az irodán kívül:
csapatépítéseken + online és offline eseményeken.
Legközelebb csatlakozzon hozzánk!
2020. november – Mi és a Microsoft. És Ön.
Az év végén bekerültünk a Microsoft partnereinek legjobb 5% -a közé, ugyanis Ezüst partnerekké váltunk. Most már tehát az Azure-on futunk, és más Microsoft-termékek - különösen a Teams és az Exchange - integrációját készítjük elő.
Bug tény #4:
34 hibát javítottunk a termékeinkben.
2020. december – Nagy projektmenedzsment felmérés.
Az első kézből származó információk megszerzésének érdekében világszerte több mint 250 projektmenedzsert szólítottunk meg. Megkérdeztük, hogyan változott meg a munkájuk a koronaválság miatt, és a gyakran váratlan eredményekről érthető jelentést készítettünk.
Összegzés
"A 2020-as év megerősítette az alkalmazkodás és az előrelátás képességének valódi értékét. Talán kiderült egy kicsivel több a kommunikáció fontosságáról és erejéről is. A kollégák és az ügyfelek meghallgatásának és a visszajelzésekre való válaszadásnak képessége sok jót hozott az üzlet számára. Ez a fő termékeinkre, az Easy Projectre és az Easy Redmine-ra is vonatkozik. Végül is partnereink profitálhatnak a legtöbbet a frissítésekből, ötletekből és fejlesztésekből, és magam is kíváncsi vagyok arra, mit fogok írni Önnek egy hasonló cikkben 2021 végén!"
Filip Morávek
CEO & alapító, Easy Software