Esettanulmány: Hogyan váltott a Promatech egy egységesített rendszerre minden egyes alkalmazottja számára
A szoftverbevezetés előtt a Promatech olyan klasszikus módszereket és eszközöket használt, mint az Excel alapú követési rendszerek külön-külön minden részleg számára – nem volt egységesített platformjuk.
A bevezetés előtt egy felmérési fázis zajlott, mely során egy teszt környezet került bemutatásra. A jóváhagyást részletes bevezetés követte a kulcsfelhasználók aktív részvételével. A bevezetést 2 hónap alatt hajtották végre.
Angol és magyar nyelvű projekt sablonok, illetve szerepkörök és engedélyek kerültek létrehozásra minden felhasználótípus számára. A struktúra a szervezeti felépítésen alapult, bizonyos tagok számára teljes áttekintést biztosítva minden funkció fölött.
A Promatech a felhő alapú megoldást választotta üzemelésük természetéből adódóan, mivel számos alkalmazottjuk helyszíni kiszállásokon telepíti vagy javítja a gépeket. A fő cél az volt, hogy mindenki számára rugalmas rendszert biztosítsanak.
A végrehajtás történetét itt olvashatja.
Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.
A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.