Hogyan váltott a Promatech egy egységesített rendszerre minden egyes alkalmazottja számára
Az ipari automatizálási megoldásokat kínáló Promatech elavult eszközöket használt belső folyamataira. A cégnél hiányzott egy modern, egységesített platform egy minden alkalmazott számára elérhető, rugalmas rendszerrel. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan segített az Easy Project a Promatech-nek mindezt elérni.
Mielőtt az Easy Projectre váltott
A szoftverbevezetés előtt a Promatech olyan klasszikus módszereket és eszközöket használt, mint az Excel alapú követési rendszerek külön-külön minden részleg számára – nem volt egységesített platformjuk.
A feladat
A rendszerrel szembeni elvárások
- Egy integrált, felhőalapú PM rendszer bevezetése
- Egységesített projekt sablonok és folyamatok létrehozása
- Outlook szinkron és integrált jelenlét nyilvántartás
- Globális Gantt áttekintés a projektekről és fő feladatokról
Teljesítendő követelmények
- Minden felhasználón képes legyen nyomon követni a futó projekteket, és és naprakész adatokat látni azokról
- Felhasználóbarát környezet, minden felhasználó számára elérhető alapkonfigurációval
- Könnyű integráció más alkalmazásokkal, mint pl. Outlook vagy Teams
- Lokalizált, átfogó erőforrás kezelés, valamint használhatóság
Kezdődhet a bevezetés
Előkészületek
A bevezetés előtt egy felmérési fázis zajlott, mely során egy teszt környezet került bemutatásra. A jóváhagyást részletes bevezetés követte a kulcsfelhasználók aktív részvételével. A bevezetést 2 hónap alatt hajtották végre.
Beállítások
Angol és magyar nyelvű projekt sablonok, illetve szerepkörök és engedélyek kerültek létrehozásra minden felhasználótípus számára. A struktúra a szervezeti felépítésen alapult, bizonyos tagok számára teljes áttekintést biztosítva minden funkció fölött.
Szerveres vagy felhős megoldás?
A Promatech a felhő alapú megoldást választotta üzemelésük természetéből adódóan, mivel számos alkalmazottjuk helyszíni kiszállásokon telepíti vagy javítja a gépeket. A fő cél az volt, hogy mindenki számára rugalmas rendszert biztosítsanak.
Oktatás
Az ügyfél úgy döntött, hogy egy „super user-t” jelöl ki a csapatban, aki minden belső kérelmet és problémát kezel. Minden csapattagot ez a személy tanított be, aki a fejlesztővel is kapcsolatban áll.