hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Szervezeti struktúra

A szervezeti struktúra egy faágszerű hierarchia ahol vállalat összes szereplője (kivéve a legfelsőbbet) egyetlen másik szereplő beosztottja. Ez az elrendezés segít definiálni és megérteni, hogy a különböző tevékenységek, mint például a feladatok kiosztása, koordináció és ellenőrzés, hogyan kapcsolódnak a vállalati célok eléréséhez. Ez a modul meghatározza továbbá, hogy ki hagyhatja jóvá a kollégák által benyújtott szabadság kérelmeket.

Főbb jellemzők:

  • Egyértelmű áttekintése a vállalaton belüli szervezeti struktúrának.
  • "Beosztott" szűrő a feladat listákon
  • Egyedi modul személyre szabott oldalon
  • Meghatározza a szabadság jóváhagyókat
  • Egyedi design

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések