hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Hogyan szerezzünk több időt a valódi munkára?

11/23/2021
5 minutes
Egy tucat megnyitott ablak különféle felhasználói felületekkel. Mérhetetlenül sok idő, ami azzal telik, hogy próbálunk rájönni, melyik feladatot hol kell megcsinálnunk, és éppen melyik felületen zajlik a megbeszélés. Ez a folyamatos váltogatás a különféle eszközök között ráadásul eltereli a figyelmünket az igazán fontos dolgokról.

Ehhez adjuk még hozzá az érzést, hogy már nem tudjuk irányítani az egyéni folyamatokat, és egy frusztrált csapatot, ami nem talál meg egy helyen minden információt. Vajon egy közös, megszervezett céges felhasználói felület az optimális megoldás a jövőre nézve? És milyen segítséget nyújthat ebbenr az új Easy Project 11+? Olvasson tovább, és megmutatjuk!

A legtöbb cég esetében különféle részlegekről beszélhetünk, melyek mind-mind egyedi igényekkel és eszközökkel rendelkeznek, melyek nem mindig kompatibilisek egymással. A való világban ez gyakran ahhoz vezet, hogy több alkalmazást kell egyszerre használni. A klasszikus e-mailezéstől kezdve az MS Teamsen, a Slacken, a Salesforce-on és a Pipedrive-on át különféle projektmenedzsment-eszközökig. Az új csapattagok számára különönösen nagy kihívást jelenthet mindezen felületeken magabiztosan eligazodni. Arról nem is beszélve, hogy a feladatok megduplázódása mennyire körülményessé teszi a munkát, és hogy mennyi szétszórt információ veszik el az éterben.

Megint csak problémák merülnek fel, amikor újabb és újabb alkalmazások vagy eszközök kerülnek bevezetésre, hogy kielégítsék a munkafolyamat újabb igényeit, ahelyett, hogy távolabbról szemlélnénk az összképet. Annak ellenére, hogy naponta milyen mennyiségű munkával kell megküzdenünk, gyakran nem vesszük észre, hogy az általunk használt eszközök már inkább terhet jelentenek, funkcionális segítséget viszont nem nyújtanak. Ha nem hatékonyan használjuk ezeket az eszközöket, azzal a saját, értékes időnket és a cég pénzét pazaroljuk. Hogyan juthat ki ebből az ördögi körből?


Dolgozzon okosabban, ne csak keményebben!

Egyszerű a megoldás, és nem kíván több munkát. Vegye a fáradtságot, hogy feltérképezze folyamatait, és cégének valós igényeit, hogy hosszú távon jövedelmezőbb legyen a munkája. Az eredmény egy boldog csapat lesz, illetve több idő, amit a csapaton belüli hatékonyság növelésével takaríthat meg. Segítségével arra koncentrálhat, ami igazán fontos: magára a munkára.


Ne feledje: a kevesebb néha több!

A megoldás egyetlen integrált projekteszközben rejlik, amely átfogóan és hatékonyan elégíti ki csapata igényeit. Természetesen rendelkeznie kell egy modern és gyors felhasználói felülettel a könnyebb kezelhetőség érdekében, illetve egy natív mobilalkalmazással, hogy bárhonnan irányíthassa projektjeit.


Kezelje könnyedén projektjeit!

Az új Easy Project 11+ tartalmaz B2B CRM-et, HelpDesk-modult, számlázási funkciókat, HR-modult, projektmenedzsmenthez szükséges eszközöket és még sok mást! A szoftver használatakor nem szükséges különféle alkalmazásokba bejelentkeznie, és áttkattintgatnia magát különféle felületeken. Mit nyerhet az új verzióban található egyéni eszközökkel?


  • Elmetérképek

A projekttervezés annyira lényeges, mint maga a projektkivitelezés. A legnagyobb hibák egy részét az előkészületi fázisban követheti el, úgyhogy semmiképp ne vegye félvállról. Mindenképp használja ki az új Elmetérképek-modul nyújtotta előnyöket. Segítségével már a projektet megelőző fázisban rendszerezheti gondolatait, és növelheti a zökkenőmentes projektlebonyolítás esélyeit. Ötletelésre és különféle diagrammok készítésére is felhasználhatja.


  • B2B CRM

Most a B2B-cégeknek nyújtott üzleti menedzsment is teljes körű alkalmazásunk részét képezi. A projektmenedzsmenttel történt integrációnak köszönhetően sokkal hatékonyabb lehet üzleti menedzsmentjében is, mely céges bevételében, illetve üzleti partnerei megbecsülésében is vissza fog köszönni. Ne hagyja ki!


  • HelpDesk

Az ügyfélszolgálatot (HelpDesk) végre összekapcsoltuk a projektmenedzsmenttel (PM) és az üzleti menedzsmenttel (CRM) is. A már létező, céges felhasználóknak nyújtott funkciók mellett kiterjesztettük a HelpDesk-modult, így most már ügyfelei is hozzáférhetnek. Ezen keresztül vihetnek fel új, és kezelhetnek meglévő kéréseket. Továbbá egy licenccel korlátlan számú külső felhasználóra tehet szert. Ezzel lefektettük az elégedett ügyfélélmény alapjait.


Váltson az új verzióra könnyedén!

Tekintse meg céges folyamatait egy új nézőpontból. Meglepően tapasztalhatja, hogy egy mindenre kiterjedő eszköz használatával mennyivel egyszerűbb, hatékonyabb és élvezetesebb lehet a munka. Próbálja ki az Easy Project 11+-t!

Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések