Fogadja sok szeretettel az új Easy Project 11+-t! (Funkciók áttekintése)
Új elmetérképek, B2B CRM, kibővített HelpDesk ügyfelei számára, Keresés 2.0 és kontrasztos megjelenítési mód. Készen áll egy jó adag újdonságra az Easy Project 11+, a népszerű PM-megoldás továbbfejlesztett verziójával kapcsolatban? Olvasson tovább, hogy megismerje egy alkalmazásban a legújabb projektmenedzsment-funkciókat és egyéb fontos üzleti igényeket!
Próbálja ki az Easy Project 11+-t most!
vagy játssza le a webinar felvételt
Az utóbbi néhány évben az Easy Project lett a tökéletes megoldás feladatok, projektek, vagy akár egész cégek irányítására! PM-eszközünk szerte a világon a legfontosabb szereplők bizalmát élvezi különféle ágazatokban, ideértve a középvállalkozásokat és egyéb csoportokat. Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy egyszerűbbé és okosabbá tegye munkáját azáltal, hogy az Easy Project 11+ és a vele járó új funkciók mellett teszi le a voksát. Íme az áttekintés az új funkciókról.
Elmetérképek – Rendszerezze ötleteit a tisztánlátás végett
Régóta keresi már, hogyan javíthatna tervezésén, ötletelésén, és a projektdiagramok és folyamatábrák készítésén? Mi elhozzuk Önnek a tökéletes megoldást – Elmetérképek egy appban más funkciókkal karöltve. Használja őket, hogy bármilyen projektnél rendszerezze gondolatait.
A WBS-sel ellentétben inkább a projekt bevezető és elemző szakaszaira lettek tervezve, ahol még nincs szükség feladatok létrehozására és összedolgozásra. Itt a hangsúly mindenekfelett azon van, hogy analizáljuk, és gondolkodjunk a projekt vagy a folyamat egyes részein. Felbecsülhetetlen segítséget jelentenek a projekttervezési fázisban, amikor az elképzelések rendszerezéséhez, a kreativitáshoz és ötleteléshez tiszta fejre van szükség. Az elmetérképpel világosan átláthatja a projekt vagy folyamat lebontott tervét.
Új feladatokat létrehozhat egyenesen az elmetérképközpontból, vagy már meglévő feladatokat köthet össze új elképzelésekkel.
Elmetérképek az Easy Project 11+ -ban
B2B CRM – Bármit menedzselhet, amit eladásra szán
A teljesen új B2B CRM arra lett kitalálva, hogy támogassa a hatékonyabb vállalatvezetést az Easy Projectet használó B2B közép- és nagyvállalatoknál és partnereiknél. A B2B CRM lehetővé teszi értékesítési csapata számára, hogy az ügyfélszerzéstől a szerződés megkötéséig nyomon kövessék a lehetőségeket, teljesítmény-statisztikákat készít, és fokozza általános értékesítési teljesítményét.
A kontaktokat könnyedén projektekhez és feladatokhoz rendelheti. A CRM esetállapotokkal és más, személyre szabható mezők hozzáadásával ideális eszköz lehet az általános üzleti teljesítmény nyomon követésére.
A B2B CRM több funkció összessége, mint pl. a számla- és kapcsolatkezelés, ügyfélszerzés (lead management) és kampánymenedzsment, ügyfélkiosztás (lead distribution management), üzleti lehetőség és értékesítési menedzsment, partner- és viszonteladó-kezelés stb.
B2B CRM az Easy Project 11+ -ban
HelpDesk felhasználók – Korlátlan számú kérés külső felhasználóktól
Ez a HelpDesk-modul kiterjesztése egy külső felhasználóknak szánt interfésszel, akik így be tudnak lépni és a HelpDesken keresztül kezelhetik kéréseiket. A bővítmény lehetővé teszi, hogy a HelpDesk-felhasználókat belső (pl. az ügyfelünk felhasználói) és külső (pl. az ügyfelünk ügyfelének a felhasználói) felhasználókra ossza, akikből az utóbbiak most egy teljesen új interfészt kapnak.
A külső felhasználók könnyedén kezelhetik a felületet, bejelentkezhetnek, és tiketteket hozhatnak létre. A belső felhasználók így jobb áttekintést kapnak a tikettekről és a korlátlan számú (licences) külső felhasználóról, aki felviszi a saját tikettjeit.
HelpDesk felhasználók az Easy Project 11+ -ban
Keresés 2.0 – Gyorsabb és okosabb keresés az alkalmazáson belül a gördülékenyebb munkáért
Az Easy Project régi verziójától elfordulva a Xapian új technológiája mellett döntöttünk, ezzel felgyorsítva az alkalmazáson belüli keresést. Most 10-szer gyorsabb, és egy letisztultabb, modernebb UI modális ablakában jeleníti meg a keresési eredményeket, hogy egyszerre tudjon keresni az appban, miközben ugyanazon az oldalon marad, ahol épp dolgozik.
Keresés 2.0 az Easy Project 11+ -ban
Kontrasztos megjelenítési mód – Akadálymentes alkalmazás mindenki számára
Meghallottuk felhasználóink kéréseit, és hozzáadtuk termékünkhöz ezt a speciális funkciót. Az alkalmazáson belül átválthat a kontrasztos interfészre, amely jobb láthatóságot eredményez, és kifejezetten látásproblémákkal és szemfáradtsággal küzdő felhasználóinkak fejlesztettük ki. Jobb áttekinthetőséget és kényelmesebb munkát eredményez az alkalmazáson belül.
Kontrasztos megjelenítési mód az Easy Project 11+ -ban
Miért, hogyan, és mikor váltson Easy Project 11+-re?
Miért? Az új „11+-es” verzió gyorsabb, stabilabb, biztonságosabb, és élvezetesebbé teszi mindennapi munkáját. Tekintse meg az Easy Project 11+ összes előnyét egy helyen.
Hogyan? Az egyszerű frissítés lépéseit megtekintheti a dokumentációban. Ha bármiben segítségre lenne szüksége, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot!
Mikor? A szerver ügyfelek manuálisan frissíthetnek bármelyik régebbi verzióról. A felhőalapú ügyfelek hamarosan automatikusan frissülnek. Javasoljuk, hogy a frissítés előtt olvassa el a változásnaplót.
Mit ne felejtsen el? Tekintse meg felvételünket a webináriumról. Megismerkedhet a legújabb verzió minden ütős funkciójával.
Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.
A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.