Teljes életciklus menedzsment a bankszektorban - PPF Banka Esettanulmány
Az Easy Project bevezetése előtt a PPF Banka olyan klasszikus Microsoft Office programokat használt, mint a MS Excel (mérföldkövek, feladatok, költségvetés és erőforrások nyomon követésére), a MS PowerPoint (állapotjelentések elkészítésére), illetve a MS Project (mérföldkövek és projektütemterv nyomon követésére).
Sajnos, ezek mind különálló eszközök, amelyek a projektkezelési folyamat bizonyos részeit fedik le, és nem mozdítják elő a minőségi csapatmunkát és az azonnali online elérést. A bank olyan megoldást keresett, amellyel teljességükben kezelhetők a projektek egyetlen eszközön belül, széleskörű elérést biztosítva.
PPF Banka Easy Projecttel
A piacon megtalálható szoftvermegoldások tesztelése után úgy találtuk, hogy az Easy Project az az eszköz, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik a teljes életciklus menedzselés terén. Megoldás, amelyet a kezdetektől használhatunk a tervezési szakasztól a végrehajtáson át, a projekt befejezéséig, miközben hasznos funkciókat is elérhetünk, mint a humán erőforrások, pénzügyi menedzsment, jelentéskészítés . Ezzel az Agile metódológiát is kihasználhattuk.
Az Easy Project felhő vagy szerver megoldásként elérhető. Bankként különleges adatvédelmi és biztonsági követelményeknek kell eleget tenni, ezér saját szerveres implementációt kértünk. A szoftver professzionális implementációval érkezik és a további képzéseket az Easy Software tanácsadói végzik, akik széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek a szoftvercsomag implementációja terén. Gabriela, a mi konzultánsunk teljesen megfelelt ennek a leírásnak.
Az alapcsomag implementációja mellett további modulokat is vásároltunk, illetve személyre szabott fejlesztéseket is kértünk az ügyfeleink igényeinek eleget téve.