Miért választották az Easy Projectet?
Az Easy Project konfigurációs flexibilitást és helybeni megoldást kínált ésszerű áron. Más tesztelt rendszerek: Issuetrak, Redmine.
Easy Project implementáció a Wirtgen Americában
A legtöbb implementációs munkát Prágában, az Easy Software fejlesztői központjában végezték el. Megszokott módon a konfigurációt először a felhőben hozták létre kis mennyiségű próbaadattal. Ez mindkét félnek a legegyszerűbb elérhetőséget adta, miközben nem kellett a távolsági biztonsági eljárások miatt aggódni. A konfiguráció után a csomagot virtuális gépek formájában telepítették a Wirtgen kiszolgálóira. Ez után a felhőapplikációt törölték.
Az implementáció alapvető feladata a szükséges mezők definiálása volt a jegy számára. Ezt az Easy Project személyre szabott mezőivel oldották meg, mint a dátum, értéklista vagy a kapcsolatok. A sorrendet a sürgősség/prioritás alapján határozták meg, minden jegy egy SLA-t kapott, amely különösen fontos a „működésképtelen gép” prioritási szinteknél. Ezenfelül egy külön szűrő gyűjtötte ki a sürgős feladatokat. Amikor a feladat megfelel a szűrő paramétereinek , akkor egy email üzenetet küldenek periodikusan a felhasználói csoportnak. Ez biztosítja, hogy a legfontosabb eseteket nem hagyhatják figyelmen kívül.
Más fontos feladat volt a támogatási ügynökök személyes lapjának a létrehozása és elérés egy kisszámú csoport számára, akik létrehozhatják a jegyeket. Hogy időt takarítsanak meg gyorslinkeket hoztunk létre a felső menüben, amelyek a felhasználókat a megfelelő űrlapok felé vitték a szükséges mezőkkel. A felhasználói felületet is a Wirtgen arculatához terveztük, Wirtgen logókkal, a gépek képeivel, amely a hátteret szolgáltatta a bejelentkezési laphoz.
Rövid időn belül észrevettünk egy kisebb gondot, amely lelassította az applikációt. A kezdetekben a rendszert úgy konfiguráltuk, hogy minden jegyet az egyik főoldalon listázza. Valós adatok esetében ez azonban több ezer feladatot jelentett. Miután limitet helyeztünk az egyszerre betölthető feladatok számára, az applikáció megint a normál sebességen működött.
Ebben az esetben a képzéseken csak az adminisztrátorok vettek részt. A megmaradó felhasználóknak belső tréningeket szerveztek. A főoldalak szerepe az volt, hogy csak azt az információt mutassák, amelyekre a felhasználóknak szükségük van.
Easy Project előnyei a Wirtgen Americában
Az Easy Project legfontosabb előnye a Wirtgenben egy olyan megoldás létrehozása volt, amely robusztus rendszert képezett a bejelentések kezelésére. A jegyeket időben frissítették, és a jelentéseket a menedzsment vizuálisabb formában, diagramokkal megkapta. Ezenfelül a rendszer nem csak arra volt képes, hogy a baleseteket nyomon kövessék, de kommunikációs és projektkezelési eszközként is szolgált, annak ellenére, hogy az első fázisban csak a támogatási rendszer kapott prioritást.
Minden támogatási ügynök minden jegyhez hozzáférhet. Szűrhetik őket bármely tulajdonság alapján , a legfontosabb pedig, hogy a legsürgősebb esetek mindig a legláthatóbbak.
A menedzsment részére grafikus irányítópultot terveztünk, diagramokkal és grafikonokkal. Ezzel a lehető legtöbbet hozhatják ki a bevitt adatokból. A grafikonok gyorsabban átláthatóvá teszik azt, hogy hány esetet regisztráltak márkánként a Wirtgen Americában.