Az Easy Project IT support megoldásának bevezetése kisvállalati környezetbe
Cégünk legjelentősebb partnere a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., ahol 2010. év óta használatos komplex számlázási és ügyfélszolgálati rendszerének KASSZA alrendszerével kapcsolatos továbbfejlesztési és támogatási feladatokat látjuk el.
Vállalati kihívások
A KASSZA rendszerre vonatkozóan az ügyfeleink felé az alábbi szolgáltatást nyújtjuk:
- Alkalmazás üzemeltetési feladatok ellátása
- Üzemeltetés-támogatás, hibaelhárítás, problémakezelés
- Telefonos végfelhasználói támogatás
- Szakértői támogatás, változtatási igények megvalósítása
A fentebb felsorolt support tevékenységek ellátása az utóbbi időszakban átláthatatlanná, követhetetlenné vált, mivel nem rendelkeztünk egy olyan helpdesk szoftverrel, amelyben a beérkezett bejelentéseket tudtuk volna rögzíteni és fogadni. Ez olyan negatív következményeket vont maga után, mint a késedelmes megvalósítások, információs aszszimmetriák, ügyfélnek való visszajelzések elmaradása.
A helpdesk működtetése mellett a vállalatunk életében az elmúlt időszakban több jelentős változásra került sor (több nagyobb volumenű projekt megbízás), amely megkövetelte egy egységes és professzionális projekt-és csapatmunka támogató eszköz használatát. Ezen okokból kifolyólag mindenképpen szükségünk volt egy olyan projektmenedzsment szoftverre, amely támogatja a napi support tevékenységek ellátását és nyomon követhetővé teszi az egyes projektjeink nyilvántartását.