Új Easy Project 2019 Üzleti Intelligenciával
Érjen el még több profitot projektjein nagyszerű, új eszközökkel, mint például az Üzleti Intelligencia, Ütemező, Költséglebontási Struktúra (CBS) és további hasznos funkciókkal.
A bevezetés most még egyszerűbb az új Lite Verzióval.
PM eszközök és praktikák
Gantt Chart, WBS, Feladat- és Időkövetés, Kanban, SCRUM, Erőforrások és továbbiak.
Könnyen kezelhető
Minden üzlet számára alkalmazható 15 előre beállított szerepkör és vezérlőpult.
Gyors elérhetőség
Az adatközpontok globálisan elérhetőek, így gyors válazidőt biztosítanak.
100% mobil
Maradjon naprakész projektjei előrehaladásával bármikor, bárhol - mobilappunk segítségével!
Új funkciók jelentek meg 2019. októberben
- Új megjelenítési témák – 2 új tervezési téma felhasználói igényekre szabva - Kompakt és Sötét
- Feladatok felugró nézete – megtekintheti és/vagy szerkesztheti az összes fontos, feladattal kapcsolatos adatot egy átfogó felugró ablakban
- Automatikus Erőforrás Allokátor – az Erőforrás-menedzsment segítségével a felhasználók számára kijelölt összes látható feladat, összes kiosztott óráját a rendelkezésre álló kapacitásuk alapján oszthatja el könnyen
- Jenkins CI – folyamatos integrációt biztosítunk, amely még hatékonyabbá teszi a DevOpsot
Új funkciók jelentek meg 2019. májusban
- Új Lite verzió – a leggyorsabb és legegyszerűbb módja a professzionális projektmenedzsment indításának. A csupán 2 előre definiált szerepkör segít a gyors kezdésben és úgy tudja bővíteni, ahogy projektjei is nőnek
- Új Globális Irányítópultok - Az új, vizuális Irányítópultok tökéletes áttekintést nyújtanak a projektjei, feladatai, mérföldkövei, sprintjei, erőforrásai, időkövetése, költségvetése, felhasználói és teszt esetei és egyéb projektmenedzsment területek haladásáról.
- Üzleti Intelligencia - Az Üzleti Intelligencia (BI) manapság már nem csak egy üres szó. Az Easy Project Üzleti Intelligenciája hatékonyan jelenít meg kulcsinformációkat, mutatókat és KPI-okat a projektjeiről és üzletéről egy rendezett oldalon. Egy pillanat alatt átláthatja az összes információt, hogy megfelelő döntést hozhasson.
- Ütemező – Az Ütemező lényegében egy újragondolt, továbbfejlesztett naptár. Az Ütemező irányítást ad a feladatok, értekezletek, jelenlét, CRM esetek, eladási aktivitások és az erőforrások felett egy egységes naptár ablakban. Bármilyen szintű vállalat számára megfelelő. A vezetők a munka kiosztására, a beosztottak pedig a napi munka menedzselésére használhatják.
- Költséglebontási Struktúra – A legegyszerűbb módja a projekt költségvetésének vizualizációjára. Egyszerűen tekintse át a projektek költségeit, bevételeit, profitját (tervezett és tényleges megjelenítésben) egy vizuális elmetérképen.
- Erőforrás-menedzsment foglalások – A funkció, melyet a legtöbb felhasználónk igényelte. Hozzon létre lekötéseket az erőforrásaira fogd és vidd (drag & drop) módszerrel anélkül, hogy feladathoz vagy projekthez rendelje.
- Agilis fejlesztések – intuitív fogd és vidd (drag & drop) kezelése a Scrum táblán és további frisstések a felhasználók visszajelzése alapján.
- Diagramok – Készítsen UML vagy más diagramokat a feladatokon, irányítópultokon, tudásbázisban, követelményekben, vagy teszt szcenáriókban. Szerkessze és frissítse a diagramokat más szoftver használata nélkül. Draw.io alternatíva elérhető az Easy Projecten belül.
Spielen Sie eine 40-minütige Webinar-Aufzeichnung ab
"Hogyan hozhatja ki a legtöbbet az Easy Project 10.6?"
In 40 Minuten erfahren Sie alles über die neue Version und wie sie Ihren Projekten helfen kann.
TIMO MULLER
+ 56%
Nagyobb hatékonyság
+ 75%
Jobb csapatmunka
+ 32%
Idő- megtakarítás
+ 81%
Hatékonyság növekedés
+ 57%
Erőforrás- megtakarítás
40.000 Easy Project felhasználó körében végzett felmérés alapján.
Az Easy Project 2019 részletes ismertetője
Új kinézet témák
Az Easy Project 2 új kinézet témával érhető el, hogy megfeleljen a különböző felhasználói elvárásoknak – Kompakt és Sötét. Bármely felhasználó választhat a témák közül a felhasználói profiljában.
- A Kompakt téma egy világos színséma, a grafikai elemek kidolgozása pedig sokkal kompaktabb, hogy a lehető legtöbb adat férjen el a képernyőn, így csökkentve a görgetés szükségességét.
- A Sötét téma a kezelőfelület jelentős részén sötét felületeket tartalmaz, így segíti a vizuális ergonómiát a szemfáradás csökkentésével és a képernyő könnyebb használatával sötét irodai környezetben.
Feladatok felugró nézete
A feladatok felugró nézetének segítségével egy adott feladattal kapcsolatos minden fontos adat megtekinthető/szerkeszthető egy egyképernyős pop-up ablakban, így nincs szükség a feladat megnyitására egy új lapon vagy ablakban. Ez a nézettípus elérhető a WBS, Agilis és Ütemező modulokban, valamint az alap feladatlistában.
Olyan ez tehát, mint egy kompakt nézet mindenről, ami általában az alap feladat ablakban különböző lapokon, oszlopokban vagy gombokon található. A legfontosabb, hogy az átfogó nézet rendkívül gyorsan betölt és könnyen használható, mivel fő célja az időspórolás a feladatmenedzsment során.
Természetesen az átfogó nézet egyáltalán nem passzív, statikus nézet, hanem teljesen interaktív, vagyis bármely látható feladat tulajdonság gyorsan szerkeszthető, vagy a hiányzó adatok pótolhatók a képernyő megfelelő részére kattintva.
Automatikus erőforrás elosztás
Az Automatikus Erőforrás Elosztó az Erőforrás-menedzsment alatt elérhető funkció, ami automatikusan újra szétosztja a lefoglalt órákat minden látható, felhasználóhoz rendelt feladaton a teljes feladat időtartamára (kezdés – határidő), a felhasználó szabad kapacitása alapján, számításba véve az ő napi munkaidejét, szabadságait és más feladatok foglalásait.
Az újraosztás folyamata mindig a feladatok prioritásának sorrendjében történik – ha a Prioritás oszlop látható az Erőforrás Menedzsment bal oldalán, a magasabb prioritású feladatok kerülnek először újraosztásra (az alacsonyabb prioritású feladatok előtt). Ha a Prioritás oszlop nem látható, akkor a feladatok a bal oldali listán látható sorrendjüknek megfelelő sorrendben kerülnek újraosztásra. A foglalások kivételt képeznek az újraosztás alól.
Tudjon meg többet
Jenkins CI
Integrálja Easy Project-jét a Jenkins-szel és más CI/CD eszközzel, hogy rendszerével könnyítse a DevOps csapata munkáját! A Jenkins egy vezető nyílt forráskódú integrációs eszköz, ami segíti bármely projekt build, deploy és automatizálási folyamatait. Most pedig már teljesen integrálható az Easy Project menedzsment platformmal.
Kezdje el a Jenkins jobot/pipeline-t automatikusan a feladat állapotfrissülésével, egyedileg definiált feltételek alapján! A job/pipeline automatikusan bejegyzésre kerülnek a feladat naplójába. Ilyen egyszerű, a feladat naplók közvetlen összeköttetést kapnak a Jenkins-szel. Sőt, akár manuálisan futtathatja is a Jenkins jobokat a feladat képernyőjéről.
Tudjon meg többet
Easy Project Lite verzió
Szeretné a projektjeit a lehető legrövidebb idő alatt megtervezni?
Nem szeretne időt pazarolni a beállításokra?
Remek! A Lite verzió megfelelő választás Önnek.
2 előre meghatározott felhasználói szerepkör segíti a gyors és egyszerű kezdést. Amint készen áll, úgy később 15 Tudjon meg többeti szerepkört érhet el.
A Lite verzió segíti a gyors indulást, azonban lehetővé teszi a bővűlést Ön és csapata számára.
Tudjon meg többet
Új Globális Irányítópultok
Az Easy Projecten belül egy sor előre beállított vizuális irányítópult elérhető bármelyik projektmenedzsment területhez (projektek, feladatok, mérföldkövek, sprintek, erőforrások, időkövetés, költségvetés, felhasználók, teszt esetek, stb.).
Miért pazarolná az időt új irányítópultok létrehozására? Csak nyissa meg egy kattintással azt, amelyikre szüksége van a kezdőoldalán vagy az Adminisztrációs menüben.
Az Easy Project Globális Irányítópultokkal csapata többé egyetlen fontos információt sem fog elmulasztani. Maradjon képben és hozzon informált projektmenedzseri döntéseket!
Üzleti Intelligencia
Az Üzleti Intelligencia (BI) fontos információkat és áttekintést nyújt a projektjei és vállalata teljesítményéről, így egyszerűbb lesz döntéseket hoznia valós adatok alapján.
Egy bizonyos üzleti szegmens legfontosabb megtérülését (ROI) termék, projekt és ország alapon lehet áttekinteni. Az összeget az alábbiak alapján kalkulálhatjuk:
- bevételek és jövedelem (számlázás)
- projekt bevételek
- projekt kiadások
- személyi kiadások (eltöltött idő szorozva az órabérrel)
- egyéb kiadások
- CRM adatok
- hirdetési kampány kiadások (Google Ads integráció)
Ütemező
Minden feladatot, értekezletet, jelenlétet, CRM esetet, értékesítői aktivitást és erőforrást egy könnyen áttekinthető ablakban felügyelhet. A tételek Tudjon meg többetbá könnyen eloszthatóak és szerkeszthetőek a fogd és vidd (drag & drop) funkcióval..
Az Ütemező jelentősen megkönnyíti a napi munkát a beosztottak és vezetők részére. A vezetők a munka delegálására is használhatják a kollégák és beosztottak felé, míg a projekt tagok felügyelhetik a saját feladataikat és egyéb tételeket.
Agilis frissítések
- Új gyorstervező - hozzon létre új feladatokat egyszerűen a backlogból
- Kereső funkció elérhető a backlog menüben
- Okos sprint kezelés - automata becsült idő és rendelkezésre álló erőforrás összehasonlítás
- Intuitív fogd és vidd (drag & drop) funkció a Scrum táblán
Költséglebontási Struktúra (CBS)
Akár vizuális pénzügyi menedzsmentnek is nevezheti. A CBS mostantól integrált részét képezi a korábbi Munkalebontási Struktúra (WBS) funkciónak. Elmetérkép nézeten tekintheti és tervezheti meg a projektjei és feladatai költségvetését, megjelenítve a kiadásokat, bevételeket és profitot.
Hasonlítsa össze dinamikusan a tényleges kiadásokat a tervezettel és integrálja Költséglebontási Struktúrát a Költségvetés áttekintőbe.
Ezen felül akár az elmetérképen belül hozhat létre új bejegyzéseket.
Erőforrás-menedzsment Lekötések
A Lekötések segítségével akár projekteken vagy feladatokon kívül köthet le erőforrásokat. Egyszerűen fogd és vidd (drag & drop) funkcióval tervezheti meg a saját vagy csapata idejét. Könnyű, egyszerű és gyors.Ezt az eszközt a felhasználóink visszajelzése alapján fejlesztettük. Használja ki és tervezze meg erőforrásai felhasználását a Lekötések használatával.
Diagramok
Készítsen UML vagy más diagramokat más szoftverek felhasználása nélkül közvetlenül az Easy Projectben.
A diagramokat könnyen és gyorsan lehet elérni bármilyen HTLM szerkesztőből (feladatok, projektek, hirdetőtábla, stb.). Teljes szerkesztői felületet biztosítanak különböző vizualizációs eszközökkel, valamint akár verziókövetéssel és rollback funkcióval.
Könnyen importálhat vagy exportálhat diagramokat XML vagy egyéb képformátumban. A feladaton létrehozott diagramokat automatikusan képi mellékletként kerülnek elmentésre. A Draw.io alternatíva már elérhető - könnyen és egyszerűen.
IPMA & PMI módszertan kompatibilitás
SHINE Consulting Ltd.- holder of accreditation of the Project Management Training Program “Project Management in Practice” (International Standard IPMA) and is also a member of the PMI R.E.P. Registered Education Provider. **The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.
100%-os GDPR megfelelés
Az Easy Software komolyan veszi a személyes adatvédelmet. Az európai törvényhozás (általánosan GDPR) egy sor kihívást jelent minden válllalat számára, ezzel pedig az egyik legvitatottabb üzleti témává vált.
Célunk, hogy minden Easy Project ügyfél és általánosan a projektmenedzsment közösség részére egy megbízható, adatkezelési szabályzatnak maximálisan megfelelő szoftvert fejlesszünk. Az Easy Project 100%-osan megfelel a GDPR szabályzatnak az 1.3-as verziótól kezdve (2018 május).