A legújabb Easy Project 10 - Most Kockázatkezeléssel!
Minimalizálja kockázatait és tegye még jövedelmezőbbé projektjeit az új Easy Project 10-zel.
PM eszközök és praktikák
Gantt Chart, WBS, Feladat- és Időkövetés, Kanban, SCRUM, Erőforrások és továbbiak.
Könnyen kezelhető
Minden üzlet számára alkalmazható 15 előre beállított szerepkör és vezérlőpult.
Gyors elérhetőség
Az adatközpontok globálisan elérhetőek, így gyors válazidőt biztosítanak.
100% mobil
Maradjon naprakész projektjei előrehaladásával bármikor, bárhol - mobilappunk segítségével!
Megérkezett az Easy Project 10! Mik az újdonságok?
Az új Easy Project 10 továbbgondolt designnal és felhasználói élménnyel érkezik, valamint tartalmazza a legkeresettebb projektmenedzsment funkciókat is. Ezenkívül több, mint 25 professzionális üzleti funkcióra számíthat, mint például az Erőforrás-menedzsment, az Agilis módszertan, Pénzügyek, Helpdesk, CRM, DevOps és egyéb eszközök.
Az Easy Project 10-es verzióban megjelenő új funkciók:
- Kockázatkezelés - kezelje a projektek kockázatait, valamint készítsen globális kockázati jelentéseket és áttekintést a felsővezetés számára
- Ütemező az eszköztárban - az eszköztárban elérhető Naptár mostantól az Ütemező adatait is tartalmazza
- Új Teszt tervek a jobb teszt szcenáriók érdekében - a Teszt eset funkciót bővítettük egy új entitással, a Teszt tervvel
- Új függő egyedi mezők - létrehoztuk a lehetőséget függőségek meghatározására 2 különböző „Lista” formátumú egyedi mező értékei között
- Határidő dátum számítás a feladat átfutási ideje alapján - a gyorsabb feladat létrehozás érdekében hagyja, hogy a szoftver automatikusan kiszámítsa a határidőket a feladatok átfutási ideje alapján
- Erősebb védelem a biztonsági zárral - ez a funkció kizárást aktivál, ha bármely felhasználó többször helytelen jelszót ad meg
- A feladat felelőseinek jelenlét állapota - amikor felelőst választ egy feladatra, látni fogja a felhasználó aktuális jelenlét típusát
- Jelölje projektjeit flagekkel - egy új, színalapú egyedi mezővel bővíthető entitás, mint például a projektek, feladatok, partnerek, stb.
TIMO MULLER
Tekintse meg a webináriumunk felvételét
"Milyen újdonságokat tartalmaz az új Easy Project 10 és hogyan hozhatja ki belőle a legtöbbet"
Tudja meg 30 percben hogyan segíthet az Easy Project a projektjeivel
Előnyök, melyeket az Easy Project felhasználók élveznek
+ 56%
Nagyobb hatékonyság
+ 75%
Jobb csapatmunka
+ 32%
Idő- megtakarítás
+ 81%
Hatékonyság növekedés
+ 57%
Erőforrás- megtakarítás
40.000 Easy Project felhasználó körében végzett felmérés alapján.
Az Easy Project 10 frissítésének részletes specifikációja
Minimalizálja üzleti kockázatait a Kockázatkezeléssel
Melyik folyamat kötelező minden tisztességesen vezetett projektben? A kockázatkezelés! Ez az eszköz lehetővé teszi egy kockázati mátrix létrehozását a szervezetére, a projektek kockázatkezelését, valamint egy globális kockázati jelentést, illetve áttekintést a menedzsment számára. A globális modul használható a Közvetlen Vezető, a Kockázatmenedzser vagy a Project Management Officer (PMO) szereplők által, míg a projekt modul optimális a Projektmenedzsernek, lehetővé téve számára a projekt kockázatok kontrollált kezelését minden, az ő irányítása alatt álló projekt esetében.
Bővebben
Könnyebben elérhető Ütemező, közvetlenül az eszköztárban
A még gyorsabb és kényelmesebb hozzáférést teszi lehetővé, hogy a népszerű Ütemező funkció mostantól közvetlenül elérhető az Easy Project eszköztárából.
Az Ütemező funkció egy "fogd és vidd" (drag&drop) naptár, ami minden értekezletet, teendőt, tervezett erőforrást, jelenlétet és allokációt mutat. Gyorsan az ügyfelek által egyik leghasználtabb funkcióvá vált, mivel átfogó és azonnali képet ad minden munkatárs és vezető időbeosztásáról.
Hogyan tervezhet jobb teszt szcenáriókat? A Teszt tervekkel!
Hogy a teszt szcenáriók számára még jobb tervező platformot biztosítsunk, a Teszt esetek funkcióba bevezettünk egy új entitást, Teszt terv névve, mely egy csoportba egyesíti a kiválasztott teszt eseteket. Egy teszt tervből hivatkozhat egy feladatra, így minden, a teszt tervhez tartozó teszt eset hivatkozni fog arra a feladatra.
A teszt esetek funkció egy nagyszerű eszköz, ami segít az ismétlődő folyamatok és a teszt sztorik/szcenáriók során, és számos tesztelési módszertannal kompatibilis. A tesztesetek különösen hasznosak az IT csapatok és az ipari cégek számára, sokkal szigorúbb és módszeresebb tesztelést téve lehetővé.
Függő egyedi mezők, két összeegyeztethető érték automatikus illesztésére
Ügyfeleink javaslata alapján tettük lehetővé, hogy függőségeket hozhassanak létre két különböző „Lista” egyedi mező értéke között. Ennek megoldására létrehoztunk egy új egyedi mező típust, a „Függő listát”. Ennek beállításához csak létre kell hoznia két Lista formátumú egyedi mezőt. Amikor megváltoztatja az egyik értékét, a másik értéke automatikusan megváltozik, mivel az a másik értéktől függ. A függőség beállításának lehetősége bizonyára számos üzleti modellben megtalálja a helyét.
Határidő számítása a feladat kezdő dátuma és átfutási ideje alapján
Az Easy Projectben a feladatok tervezése során szükséges megadni a kezdő dátumot és a határidőt, hogy a felhasználók tájékoztatást kapjanak a feladat elvégzésének elvárt dátumáról. Viszont azok a menedzserek, akik korábban már dolgoztak a Microsoft Projecttel (MSP), nem feltétlenül szeretnék manuálisan megadni a határidőt, hanem azt várják, hogy a kezdő dátum és az átfutási idő megadását követően a határidő automatikusan kiszámításra kerüljön. Ezért mi ezt a megoldást hoztuk létre a problémára – a határidő automatikus kalkulációját, a feladat átfutási ideje alapján.
Korábban ezt egy projektmenedzser ki tudta számítani manuálisan, de ehhez figyelnie kellett a naptárt, és ki kellett számolnia az adott hónap munkaóráinak számát. Ezt követően ellenőriznie kellett, hogy az adott felhasználónak van-e tervezett távolléte, majd ebből kiszámolni a várható határidőt. Pontos, de nem túl felhasználóbarát.
Biztonsági zárolás a sikertelen bejelentkezési kísérletek után
Bekapcsolt állapotában ez a funkció kizárást alkalmaz, ha bármely felhasználó többször helytelen jelszót ad meg, illetve értesíti őt, hogy fiókja meddig lesz felfüggesztve, mielőtt újra próbálkozhat a belépéssel. A funkció beállítható a Több » Adminisztráció » Beállítások » Hitelesítés » Sikertelen belépési kísérletek útvonalon.
Bővebben
A feladat felelősök látható jelenlét státusza
Amikor egy feladat felelősét választja ki, látható lesz a jelenlét aktuális típusa, így elkerülhető a feladat kiosztása szabadságon vagy betegszabadságon lévő ember számára. Ez a funkció segít lecsökkenteni a feladatok újraosztásának számát.
Jelölje projektjeit flagekkel
Egy új, színalapú egyedi mező adható a támogatott entitásokhoz, mint a projektek, feladatok, partnerek, stb. Az egyedi mező három színt (flaget) tesz választhatóvá a felhasználók számára: zöldet, narancsot és pirosat. Minden szín egy manuálisan választott jelölőt képvisel, aminek jelentését a felhasználók határozhatják meg. Felhasználói példa: Pénzügyek költség – zöld, Ütemezés betartása – narancs, Ügyfél felelőssége - piros.
Világszerte több vezető vállalat használja megoldásainkat
IPMA & PMI módszertan kompatibilitás
SHINE Consulting Ltd.- holder of accreditation of the Project Management Training Program “Project Management in Practice” (International Standard IPMA) and is also a member of the PMI R.E.P. Registered Education Provider. **The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.
A legjobb projektmenedzsment eszközök egy szoftverben
Az Easy Project működését a WBS, Gantt, Agilis módszerek, Megtermelt érték menedzsment (EVM) és sok más kiváló PM módszertan határozza meg. Tovább bővíthető Erőforrásmenedzsmenttel, Pénzügyi modulokkal, Ügyfélszolgálattal és CRM rendszerrel is. Folyamatosan fejlesztünk további hasznos modulokat is.
Az Easy Software csapat professzionális szoftvert és szolgáltatásokat biztosít - implementáció, támogatás, oktatás, e-learning hozzáférés.
Szeretné, hogy projektjei kezelése egyszerű és hatékony legyen? Fedezze fel a teljes Easy Project felhasználói útmutatót.