Easy Project Lite gyors és egyszerű kezdéssel
Kezdjen egy projektet azonnal a Lite verzióval.
Az Easy Project Communityvel pedig bármikor bővülhet.
a bővítő modulok zárolva vannak • 2 előre beállított felhasználói típus • demó adatok nélkül
Minden szükséges funkció a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb professzionális projektmenedzsmenthez:
1. Kezdjen nulláról
Készítse el a logikai struktúráját a projektjének a WBS-en belül, elmetérkép megjelenítésben.
2. Plan your project
Adjon ütemtervet a projektjének - könnyen és egyszerűen fogd és vidd szerkesztéssel a Gantt-diagrammal.
3. Felügyelje a leszállítást
Fedezze fel az agilis módszertan varázsát, mint például a Kanban vagy a Scrum és kövesse feladatait kezdéstől lezárásig.
4. Evaluate and improve
Tekintse meg az óra- és időkövetést, valamint ellenőrizze a gyengepontokat és azt, hogyan csinálja jobban legközelebb.
Miért egyszerű a kezdés?
Kezdje el az első projektjét– új projekt létrehozása pillanatok kérdése. Egy 3-lépéses útmutató vezeti végig a folyamaton.
Készítsen feladatokat – az első feladatokat szinte bárhol létrehozhatja az Easy Projecten belül. Megmutatjuk a feladatok hozzáadásának leghatékonyabb módszereit.
Hívjon meg felhasználókat - ehhez csupán a felhasználók e-mailjét szükséges megadni.
Delegáljon feladatokat a felhasználóknak – amint hozzáadta a felhasználókat a projektjéhez, már azonnal ki is oszthatja nekik a feladatokat.
Felügyelje a feladatokat – frissítsen, másoljon, vonjon össze, irányítsa, ossza ki, rögzítsen eltöltött időt, stb. Egyszerűen szállítsa le a feladatait és projektjeit.
TIMO MULLER
Előnyök, melyeket az Easy Project felhasználók élveznek
+ 56%
Nagyobb hatékonyság
+ 75%
Jobb csapatmunka
+ 32%
Idő- megtakarítás
+ 81%
Hatékonyság növekedés
+ 57%
Erőforrás- megtakarítás
40.000 Easy Project felhasználó körében végzett felmérés alapján.
Bárki számára elérhető professzionális projektmenedzsment
A Lite verzióra való ingyenes regisztráció után 5 előre beállított feladatot fog látni.
Készre jelentésükkel létrehozza és leszállítja az első saját projektjét.
1. Indítsa el az első projektjét
Új projekt létrehozásához kattintson a "+Új" zöld színű gombra az Easy Project felületének jobb oldalán és válassza a "Projekt" lehetőséget. Nevezze el projektjét és konfigurálja az alapvető beállításokat.
Ne aggódjon, a 3 lépéses útmutató segít végigvezetni Önt pár másodpercen belül.
Indítsa el projektjét
2. Hozzon létre feladatokat
Új feladatok létrehozásának több módja van:
1. Hozzon létre új feladatot a jobb oldalsávon lévő "+Új" zöld gombbal
2. Hozzon létre új feladatokat a Munkalebontási Struktúrával (WBS), mely elmetérképszerúen ábrázolja a leszállítandókat
3. Hozzon létre feladatokat a Gantt-diagramon
Kezdjen létrehozni feladatokat
3. Hívjon meg felhasználókat
Kollégái meghívásához használja a képernyője bal oldalon található "MEGHÍVÓ KÜLDÉSE" funkciót.
Egyszerűen írja be az e-mail címüket, majd a felugró ablakon további információkat adhat meg, mint például a kereszt- és vezetéknevet, felhasználó típust, illetve akár társíthatja őket már létrehozott projektekhez.
Hívjon meg további felhasználókat
4. Osszon ki feladatokat a felhasználóknak
Felhasználók projekten való részvételéhez először győzödjon meg, hogy az adott személy hozzá lett-e adva a kívánt projekthez. Ezt akár új feladatok létrehozásánál, vagy a BEÁLLÍTÁSOK (fogaskerék) legördülő menüben, majd a "Tagok"-ra kattintva teheti meg.
Amint egy felhasználó tagja a projektnek, úgy egyszerűen delegálhat feladatokat neki új feladat létrehozásakor vagy a feladat adatlapján.
Kezdjen kiosztani feladatokat
5. Kezelje a feladatokat
Különböző attribútomokat módosíthat feladatain, mint például állapot, prioritás, kezdő dátum, határidő, stb.
Feladatok frissítését és szerkesztését akár a feladatlistán vagy a feladatok adatlapján teheti meg, ahol az összes beállítást megtalálja.
A tömeges szerkesztés is lehetséges. Változtassa meg a feladatok adatait, vagy akár másoljon vagy töröljön egyszerre több elemet.
Kezdje kezelni a feladatokat
Világszerte több vezető vállalat használja megoldásainkat
IPMA & PMI módszertan kompatibilitás
SHINE Consulting Ltd.- holder of accreditation of the Project Management Training Program “Project Management in Practice” (International Standard IPMA) and is also a member of the PMI R.E.P. Registered Education Provider. **The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.
100%-os GDPR megfelelés
Az Easy Software komolyan veszi a személyes adatvédelmet. Az európai törvényhozás (általánosan GDPR) egy sor kihívást jelent minden válllalat számára, ezzel pedig az egyik legvitatottabb üzleti témává vált.
Célunk, hogy minden Easy Project ügyfél és általánosan a projektmenedzsment közösség részére egy megbízható, adatkezelési szabályzatnak maximálisan megfelelő szoftvert fejlesszünk. Az Easy Project 100%-osan megfelel a GDPR szabályzatnak az 1.3-as verziótól kezdve (2018 május).
PM eszközök és praktikák
Gantt Chart, WBS, Feladat- és Időkövetés, Kanban, SCRUM, Erőforrások és továbbiak.
Könnyen kezelhető
Minden üzlet számára alkalmazható 15 előre beállított szerepkör és vezérlőpult.
Gyors elérhetőség
Az adatközpontok globálisan elérhetőek, így gyors válazidőt biztosítanak.
100% mobil
Maradjon naprakész projektjei előrehaladásával bármikor, bárhol - mobilappunk segítségével!