Eszköz és konfiguráció menedzsment bővítmény
Egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi az eszközök és konfigurációk egyszerű kezelését és rendszerezését közvetlenül az Easy Projectben.
Egy hatékony eszköz az Ön eszköztárában
Kezelje adatait központilag, saját Konfiguráció Menedzsment Adatbázisával és ITIL-megoldásával! Hozzon létre egyedi adatmezőket, dolgozzon ki egyedi adatstruktúrákat, használjon szűrőket és nézeteket, amelyek megkönnyítik az adatok olvashatóságát! Az adatok és feladatok összeköthetőségének köszönhetően bővítményünk biztosítja, hogy minden eszköze és konfigurációja naprakész és könnyen hozzáférhető legyen.
Új kiegészítő jelent meg
Új kiegészítőnk már elérhető! Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy ingyenes konzultációt kérjen csapatoktól, és megtudja, hogyan profitálhat az Ön szervezete az új funkciókból még ma.
Főbb funkciók
Egyedi adatmezők és típusok
Hozza létre saját adatmezőit és típusait pillanatok alatt egy olyan megoldásban, mely az Ön igényeire lett szabva!
Egyedi adatstruktúrák
Létrehozhatja saját adatstruktúráját, mely illeszkedik alkalmazásához.
Szűrők, rendezések és nézetek
Szűrje vagy tekintse meg adatait az előre definiált szűrésekkel, vagy egyszerűen hozza létre sajátjait!
Adatok összekötése feladatokkal
Kösse össze adatait dedikált feladatokkal vagy projektekkel! Mutassa a megfelelő információkat ott, ahol azokra szükség van!
Tegye biztonságossá a hozzáférést engedélyek kiosztásával!
Ossza meg a hozzáférést adataihoz biztonságosan, az engedély hozzárendelés funkcióval!
Központi adatkezelés
Kezelje adatait egyetlen kapcsolattartási pontról, és tartsa meg a szervezettséget egy ökoszisztémán belül!
Nem szükséges kódolási tapasztalat
A bővítményünkkel való munkához nem szükséges kódolási tapasztalat.
Egységesítve az Easy Projecttel
Hozzon létre, használjon és kezeljen adatokat és információkat egy olyan rendszerben, melyet már ismer!
Szerezzen meg minden információt a webinárunkról
Ezen a webináron körbejárjuk az új bővítmény funkcióit. Minden Eszköz és Konfigurációkezelő modullal kapcsolatos alapvető információhoz hozzájuthat és bemutatunk tipikus felhasználási módokat is. A webinár felvétele már elérhető a Youtube csatornánkon.
Oldja meg gyakori használati eseteit!
Szoftverlicencek kezelése
Kövesse nyomon a licencek használatát, tulajdonosait, superusereit, költséghelyeit és lejárati dátumait, hogy optimizálja jelenlegi munkafolyamatát, vagy figyelemmel kísérje szoftvereszközei felhasználási mintáit! Biztosítsa, hogy minden licenc naprakész, és nem jár további költségekkel!
Hardvereszközök kezelése
Kezelje a számítógépeket, a routereket, a nyomtatókat, és azonosítsa azok felhasználóit és karbantartóit! Kövesse nyomon a karbantartási folyamatokat és azok előzményeit! Tudjon minden információt egy helyen cége hardvereiről!
Szolgáltatási ajánlatok kezelése
Kezelje a szolgáltatásokat eszközökként! Maximalizálja azok előnyeit azzal, hogy bővítményünk segítségével összekapcsolja a szolgáltatásokat a kijelölt projektekkel, és biztosítsa a vállalat erőforrásainak hatékony elosztását!
Gépek és tervezett karbantartások kezelése
Kövesse nyomon hatékonyan az utolsó és a soron következő karbantartások dátumát, a vásárlás dátumát, a biztonsági utasításokat és bármilyen közelgő leállást! Bővítményünk által nagyobb jelentőséget nyer a gépek és a karbantartások kezelésének dokumentációja.
Személyes névjegyek kezelése
Kezelje a személyes névjegyeket és azok minden attribútumát - mint a név, cím, e-mail cím és telefonszám -, illetve kapcsolja azokat az Ön által kiválasztott, dedikált entitásokhoz (például feladatokhoz vagy projektekhez)! Ez a reláció mindkét irányban működik, vagyis egy felsőbb entitáshoz tartozó minden névjegy listája is megtekinthető.